Normal Giderken Smart gördünüz peki ya Uçarkenn | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Normal Giderken Smart gördünüz peki ya Uçarkenn

Konu, 'Video' kısmında Umut Girit tarafından paylaşıldı.

  1. Umut Girit

    Umut Girit
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.980
    Beğenileri:
    320
    Ödül Puanları:
    83


    tabi mercedes amblemi de cabası :D
     
  2. Anarchist

    Anarchist
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.844
    Beğenileri:
    202
    Ödül Puanları:
    63
    geçen smartın yanından kamyon geçince sallanıomuş dedim dalga geçmiştiniz benle :)
     
  3. CUPRA

    CUPRA FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Bu test 64km/h hızla yapılıyo. Böyle bi araç için Smart'ın güvenliği gayet iyi. 2 kat ağır bi obje karşısında pinpon topu gibi sekiyo tabi ama yapıcak bişey yok :D
     
  4. CUPRA

    CUPRA FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Orada söz konusu olan araba Brabus'tu..
     
  5. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    bu ölçülere ve ölçülerin izin verdiği oranda yine de bayaa başarılı..
     
  6. CUPRA

    CUPRA FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    2.50'den sonrası:
     
  7. Anarchist

    Anarchist
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.844
    Beğenileri:
    202
    Ödül Puanları:
    63
    onu şakasına söyledimde bunu ciddi bilmediğimden öğrenmek amaçlı soruyorum.. Brabus dediğin aracın tipi buna çok benzio yol tutuşu gerçekten farklımı yani bu kadar?
     
  8. CUPRA

    CUPRA FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Asıl uçan Smart bu:

    Ama önünde motor olmayan bi araç için güvenliği iyi bence.
     
  9. CUPRA

    CUPRA FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    1.4 Leon'la, Leon Cupra'nın yol tutuşu arasında bi fark yok mu?
     
  10. Jackie

    Jackie FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    527
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merco'nun marşpiyel nasıl da yeri yalamış :)
     

Sayfayı Paylaş