Nokia E72 Füme Renk 1 Aylık Kutusunda Garantili | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Nokia E72 Füme Renk 1 Aylık Kutusunda Garantili

Konu, 'Satıyorum' kısmında LeonRider tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. LeonRider

    LeonRider
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.950
    Beğenileri:
    746
    Ödül Puanları:
    113
    Belki ihtiyacı olan olur E72 füme renk 1 ay kullandım yaklaşık... çift hat kullandığım için 2 telefon zor oluyodu evde kutusunda duruyor gayet temiz ve bu süreçte nokiashoptan aldığım silikon kılıfla kullandım yani temizdir..... isteyen olursa fiyat 500 ancak SCWlilere biraz indirim yapabilirim normal fiyatı 800civarıdır....

    Tel:0533 447 92 22
     
  2. ZGR

    ZGR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    14.936
    Beğenileri:
    524
    Ödül Puanları:
    113
    Hayirli satislar abi
     
  3. LeonRider

    LeonRider
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.950
    Beğenileri:
    746
    Ödül Puanları:
    113
    saol kardeşim....:eek:key:
     
  4. DOUKAN

    DOUKAN
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.410
    Beğenileri:
    86
    Ödül Puanları:
    48
    Hayırlı satışlar Abim...
     
  5. LeonRider

    LeonRider
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.950
    Beğenileri:
    746
    Ödül Puanları:
    113
    Eyvallah kayıp kardeşim :)
     
  6. setnogrom

    setnogrom
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    4.745
    Beğenileri:
    419
    Ödül Puanları:
    83
    Hayırlı satışlar Serhat 100 e olurmu :p:p:p

    xx
     
  7. JoSepHH23

    JoSepHH23
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.382
    Beğenileri:
    138
    Ödül Puanları:
    63
    Hayrlı satıslar serht abımde N72 oldugundan emınmısn :D
     
  8. misic

    misic
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    737
    Beğenileri:
    66
    Ödül Puanları:
    28
    hayırlı satışlar abi...
     
  9. LeonRider

    LeonRider
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.950
    Beğenileri:
    746
    Ödül Puanları:
    113
    yanlış yazmışım Serbay kardeşim düzeltecek Doğru model E72 :D
     
  10. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.856
    Beğenileri:
    2.564
    Ödül Puanları:
    113
    E72 satıyor başlığı 5 TL karşılığında düzelttim :D

    hayırlı satışlar gardaşşşş
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş