Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Nişan - Düğün fotoğrafçısı Ankara

Konu, 'Sohbet' kısmında sourson tarafından paylaşıldı.

  1. sourson

    sourson SCW Üyesi

    659
    96
    28
    Malum kızı istedik aldık :) pazar günüde nişan gibi bişiler yapcaz da bi fotoğrafçı ayarlasak hem nişanı hem düğünümüzü çekse tanıdık varmıdır? bi de albüm felan yaptırmak mı gerek bilemedim ya zor işlermiş:) bekarlık :cool: sultanlık ya başımıza bela aldık Fotoğrafçı konusuda yardımlarınızı görüşlerinizi bekliyorum teşekkürler SCW :D
     
    Bunu beğendi. AlperMertKocak bunu beğendi.
  2. GRKMSRGL

    GRKMSRGL SCW Üyesi

    5.241
    306
    83
    Soner haftaya cumarteside benim söz var nişana daha çok var ama bende dur bakalım nasıl olacak sen bir adım önden gidiyorsun seni takip edeyim bende:)
     
  3. sourson

    sourson SCW Üyesi

    659
    96
    28
    hadi sen beni takip ettin de ben kimi takip edecem :D ama çok zor işlermiş Görkem ya nişan söz hepsi bi arada yapıyoruz maksat adı konsun :) bi alışverişe çıkda görim seni kartlar patladı çok şükür:eek: bişey olursa sorarsın:)
     
  4. REİS38

    REİS38 SCW Üyesi

    6.334
    1.469
    113
    arkadaşlar öncelikle tebrik ederim ama iyice bir düşünün derim :) imzaya kadar kaçmak için vakit var :)
     
  5. sourson

    sourson SCW Üyesi

    659
    96
    28
    düşün düğün nere kadar abi angut olduk:D ama şemsiyeyi baya hissetmeye başladım ben puhaha
     
    Bunu beğendi. AlperMertKocak bunu beğendi.
  6. REİS38

    REİS38 SCW Üyesi

    6.334
    1.469
    113
    yok kardeşim şaka bir tarafa tatlı telaşlar bunlar ama çoğu zaman olduğu gibi maddiyata bakıyor ve insan ona yoruluyor bence Allah yardımcınız olsun Allah evlenenle ev analana yardım edermiş. her şey gönlünce olsun :)
     
    Bunu beğendi. sourson bunu beğendi.
  7. ilkerbilim

    ilkerbilim SCW Üyesi

    1.594
    188
    63
    Alican'la konuştun mu?
     
  8. sourson

    sourson SCW Üyesi

    659
    96
    28
    yok ya dur bi görüşim eyvallah unuttum onu ben :)
     
  9. schumi

    schumi SCW Üyesi

    8.181
    1.217
    113
    Hayırlı olsun...Nişan için bir albüm yaptırabilirsin...Albüm fiyatları albümüne göre değişiyor...Sonra düğün için yine bu sefer güzel bir albüm gerekecek...İstersen kına ve düğün karışık albüm yaptırabilirsin,maliyetten kurtulmak için..:cool:
     
  10. sourson

    sourson SCW Üyesi

    659
    96
    28
    hertürlü yapılacak yani :) kurtuluş yok artık onuda yaparız napalım alıştık:)
     

Sayfayı Paylaş