Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Nazarlık ama böle bir nazarlık yok

Konu, 'Sohbet' kısmında brave tarafından paylaşıldı.

  1. brave

    brave SCW Üyesi

    2.178
    172
    63
    Bugun okuldan öğlen dükkana gittiğimde feci bir durumla karşılaştım araba N yane boştayken birden geri geri kaymaya başlamış ve anca bir kamyona vurarak durabilmiş araba .... Hasar ise arka tampon ve far kasılmaktan dolayı yerlerinden çıkmışlar bagaj kapağı ise sağ köşseden içeri doğru girmis ...




    [​IMG]
     
  2. tolga34

    tolga34 SCW Üyesi

    693
    145
    43
    geçmiş olsun abi allah beterinden korusun iyiki insanlara zarar vermemiş
     
  3. TORO_BLANCO

    TORO_BLANCO SCW Üyesi

    3.050
    374
    83
    geçmiş olsun kardeşim
     
  4. brave

    brave SCW Üyesi

    2.178
    172
    63
    Eywalalh sağolasıın aynen öle beni sevindiren o oldu insanların olmaması o anda


    Sağolasın teşekkürler...
     
  5. Umut Girit

    Umut Girit SCW Üyesi

    1.980
    320
    83
    Çok çok geçmiş olsun lakin N de tabikide kayar :D senin araban yarı otomatik sizlerde P yok
     
  6. brave

    brave SCW Üyesi

    2.178
    172
    63
    kanka ben babamı uyarmıştım su arabayı N de bırakma p yada r de bırak ama bu kaza olunca aklı başına geldi :D:D
     
  7. Umut Girit

    Umut Girit SCW Üyesi

    1.980
    320
    83
    Sizde P yok kankaaa :D Dizel değilmi sizin araba kankaa . Babanın el frenini sıkıca çekmesi gerekti ;)
    Daha beterleri olmaz inş
     
  8. brave

    brave SCW Üyesi

    2.178
    172
    63
    Biliyorum kanka P dediğiim R işte park yerine geçen çekmemiş iste inş artık aklı başına geldi :):)
     
  9. swotr

    swotr Misafir

    geçmiş olsun Savaş, daha kötüsüde olabilirdi, ucuz atlatmışsın
     
  10. brave

    brave SCW Üyesi

    2.178
    172
    63
    Sağol ender abi o anda dükkanda olsaydım belki arabayı kurtarabilirdim ama demekki olacağı varmış:)
     

Sayfayı Paylaş