Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

nazar denen şey bu olsa gerek.:((

Konu, 'Sohbet' kısmında scgnbsl tarafından paylaşıldı.

  1. scgnbsl

    scgnbsl SCW Üyesi

    1.140
    423
    83
    bugün aracıma boya koruma yaptırdım.8 saat sürdü ve çoğunu izledim başında durdum.aracı alalı 2 ay oldu daha fotoğraflarını paylaşamamıştım.stickerımı da yapıştırdım boya korumamı da yaptırıp fotoğrafları paylaşayım dedim ama arabayı teslim alıp çıktıktan 10 dk geçti geçmedi park halindeyken körün biri geri geri gelip arabama vurdu.okadar canım sıkıldı ki anlatamam.araç avm nin alt kısmında işlem görürken bi audi durdu avm nin sahibiymiş indi bu arabanın markası ne yanıyor bende alayım falan filan dedi.130 bin liralık arabası varken geldi bizim arabaya nazar etti.

    [​IMG]
    1.jpg 2.jpg 3.jpg


     
  2. AlperMertKocak

    AlperMertKocak SCW Üyesi

    927
    223
    43
    geçmiş olsun Allah Allah ilk değil bu gün :/
     
  3. scgnbsl

    scgnbsl SCW Üyesi

    1.140
    423
    83
    sağol alper.acayip canım sıkıldı ya hevesim kursağımda kaldı.evet gördüm b iarkadaşın daha başına gelmiş
     
  4. kamikaze

    kamikaze SCW Üyesi

    1.910
    251
    83
    Geçmiş olsun, madem beğenmiş, takas edin arabaları
     
  5. scgnbsl

    scgnbsl SCW Üyesi

    1.140
    423
    83
    adamın gözü dizel otomatikte direkt onu sordu.e gider alır artık.olan da bizim arabaya oldu nazarını etti gitti.
     
  6. erkani

    erkani FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    2.190
    476
    0
    geçmiş olsun seçkin.ne kadar üstüne düşer heves edersen hep nazar deger bu iş böyledir malesef...
     
  7. scgnbsl

    scgnbsl SCW Üyesi

    1.140
    423
    83
    sorma erkan abi ya.okadarda özendim fotoğraflarını çektim paylaşacktım bu akşam ama adam geldi çarptı heves bırakmadı.
     
  8. ceycey11

    ceycey11 SCW Üyesi

    1.264
    335
    83
    geçmiş olsun
     
    Bunu beğendi. scgnbsl bunu beğendi.
  9. KeChİ

    KeChİ SCW Üyesi

    1.543
    163
    63
    büyük geçmiş olsun kardeşim:(
     
    Bunu beğendi. scgnbsl bunu beğendi.
  10. scgnbsl

    scgnbsl SCW Üyesi

    1.140
    423
    83
    teşekkürler arkadaşlar.
     

Sayfayı Paylaş