Navigasyon yardım... | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Navigasyon yardım...

kAnakAn

Kayıtlı Üye
Katılım
19 Eki 2009
Mesajlar
102
Beğeniler
0
#1
Öncelikle selam arkadaşlar..
Sorum şu olacak yardımcı olursanız memnun olurum;
Yaklaşık 1 ay sonra abim Americadan Türkiyeye gelecek kendisinden araba için navigasyon cihazı istemeyi düşünüyorum ancak Americadan Türkiyeye gelecek olan navigasyon cihazı burada çalışırmı ? Çalışacaksa nasıl? Americanın haritaları mı yüklü olacak? Türkiye(istanbul) haritası yüklenebilirmi ? Yüklenecekse nasıl yüklenecek vs.. Pek bir bilgim yok bu konuda.. Son olarakta hangi marka navigasyon üzerine en iyi acaba ? Benim bildiğim en iyi tomtom daha sonra garmin..

Teşekkürler..
 

GRKMSRGL

Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
5,241
Beğeniler
308
Yaş
30
#2
her cihazda farklı yükleme yolları var ama Türkiyenin yüklü oldugunuda bulabilir orada yüklü olmaması sıkıntı değil sen onu burada cd sd kart vs ile halledebilirsin bende navitech var memnunum ama oradan getirebileceği alternatifler arasında değildir bu marka büyük ihtimalle
 

Floydian

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,978
Beğeniler
64
Yaş
28
#3
Marka olarak Tomtom öneririm. Annemin aracında var gayet memnunuz. Türkiyede çalışma konusunda 1. TR haritası olması lazım. 2. Ayrıca başka izinlervs. gerekebilir..
 

kAnakAn

Kayıtlı Üye
Katılım
19 Eki 2009
Mesajlar
102
Beğeniler
0
#5
Marka olarak Tomtom öneririm. Annemin aracında var gayet memnunuz. Türkiyede çalışma konusunda 1. TR haritası olması lazım. 2. Ayrıca başka izinlervs. gerekebilir..
Başka izinler derken ? Türkiyeden halledilmesi gereken izinlermi ? Beni çok uğraştıracaksa istemeyi düşünmüyorum açıkçası çünkü.. Oradan aldığında Türkiye haritası zaten yüklümüdür içinde nasıl yani ?
 

Floydian

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,978
Beğeniler
64
Yaş
28
#6
Başka izinler derken ? Türkiyeden halledilmesi gereken izinlermi ? Beni çok uğraştıracaksa istemeyi düşünmüyorum açıkçası çünkü.. Oradan aldığında Türkiye haritası zaten yüklümüdür içinde nasıl yani ?
Tam bilmiyorum Dinç yanlış yönlerdirmek istemem. Başka izinler gerekebilir anlamında dedim. Navturk ile ilgili birşey vardı galiba. Ama inan detay bilmiyorum şuan. Eğer öğrenirsem bildiririm :)
 
H

HaKo

E-Posta Onayı Bekliyor
#8
yavrum boşuna cihaz falan getirtme onun zaten para eden kısmı içindeki harita,amerikadan gelen makineye mecburen burda harita alıp yükleticeksin yıllık lisans alıp.. burdan al harita yüklü bitane kullan, garmin bu konuda en kralıdır şaşma..
 

kAnakAn

Kayıtlı Üye
Katılım
19 Eki 2009
Mesajlar
102
Beğeniler
0
#9
yavrum boşuna cihaz falan getirtme onun zaten para eden kısmı içindeki harita, burdan al harita yüklü bitane kullan, garmin bu konuda en kralıdır şaşma..
Kanka İçinde Türkiye haritası yüklü olan navigasyon cihazları olabilirmi orada? Eğer öyle birşey varsa direk aldırıcam çünkü. Burayla aşağı yukarı abimin söylediğine göre 150-200 dolarlara gayet güzel kaliteli navigasyon cihazları varmış. Burda kalkıp 500-600TL bayılmak istemiyorum iyi bi navigasyon alıcam die :p
Yada burada içine kaç paraya Türkiye haritasını yüklettirebilirim ? Nasıl yüklettiririm ?
 
H

HaKo

E-Posta Onayı Bekliyor
#10
Kanka İçinde Türkiye haritası yüklü olan navigasyon cihazları olabilirmi orada? Eğer öyle birşey varsa direk aldırıcam çünkü. Burayla aşağı yukarı abimin söylediğine göre 150-200 dolarlara gayet güzel kaliteli navigasyon cihazları varmış. Burda kalkıp 500-600TL bayılmak istemiyorum iyi bi navigasyon alıcam die :p
Yada burada içine kaç paraya Türkiye haritasını yüklettirebilirim ? Nasıl yüklettiririm ?
hayır canım malesef yok türkiye haritası yüklü.. bana almanyadan gelmişti garmin harita olmadığı için kullanamadım, harita lisans fiyatlarına baktım burda harita yüklü cihazla aynı paraya satıyo herifler sadece haritayı.. o yüzden hiçbir esprisi yok dışardan cihaz getirtmenin.. ama belki sistem deişmiştir sen harita fiyatlarına bi bak netten navtürk mü neydi harita