Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

NASA tarihi açıklamayı yaptı...

Konu, 'Dünyadan Haberler' kısmında Lejyoner tarafından paylaşıldı.

  1. Lejyoner

    Lejyoner
    Administrator

    8.974
    6.409
    113
    TSİ 21.00'de, NASA'nın Washington'da bulunan merkez binasında yapılan basın toplantısında, araştırmayı yürüten Arizona State Üniversitesi ekibinin başındaki isim Dr. Felise Wolfe Simon önemli açıklamalarda bulundu. Simon, bugüne dek tüm yaşam formlarında var olan biyo moleküler yapıdan ayrışan GFAJ-1 mikrobu hakkında açıklamalarda bulundu.

    Dr. Wolfe Simon, basın toplantısının başlangıcında şu açıklamayı yaptı:



    "Bugün konuşacağım şey, çok uzun süreden beri yapılan bir araştırmanın sonuçları olacak. Arseniği temel moleküllerinde bulunduran bir mikrop keşfettik. Bugüne kadar bildiğimiz şey, yaşam için altı elementin, yani karbon, hidrojen, nitrojen, oksijen, fosfor ve sülfürün gerekli olduğuydu. Bu elementler DNA, protein, yağların ve hücrelerin bilgi yapısında bulunuyor. Keşfettiğimiz mikrobun sahip olduğu arsenik ise moleküler yapısında bulunan elementlerin yerini alıyor.”



    Simon, "GFAJ-1" adı verilen bu mikrobun bugüne kadar eşine rastlanmamış bir şeyi yapabildiğini ve "yaşam için en gerekli elementlerden biri kabul edilen fosfor yerine arsenik bulundurduğunu" belirtti. Simon, mikrobun California eyaletinde bulunan ve kendine özgü bir ekosisteme sahip olan Mono Gölü'nde keşfedildiğini belirtti.



    Mono Gölü, denizlerdekinin üç katı tuz oranına sahip. Ayrıca, arsenik yoğunluğunun çok fazla olması nedeniyle yaşamı olanaksız kılan bir ekosistem bulunduruyor.



    TÜM TEORİLER DEĞİŞTİ

    Ancak Simon ve ekibi, GFAJ-1'in yaşamın oluşmasına olanak vermeyen gölde bugüne dek eşine rastlanmamış bir biyo moleküler yapı oluşturarak hayatta kaldığını ortaya çıkardı.

    Devamı için..Kaynak
     
  2. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.661
    2.360
    113
    dünden beri merak ediyordum bugün ne açıklayacaklar diye..
     
  3. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    Cenab-u Rabbül Alemin..istediğini istediği yerde yaşatır..O'nun için arsenik marsenik farketmez..
     
  4. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    adamlara bak ya
    bizim milletimizde kahveden cıkmasın:mad:
     
  5. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    Evet abi Rabbim ne isterse o olur.....
     
  6. CUPRA

    CUPRA FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    0
    12
    0
    Vay mikrop :D
     
  7. bahadir

    bahadir SCW Üyesi

    343
    1
    18
    hikmetinden sual olunmaz diye boşuna demiyorlar!
     
  8. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    beni götürsenler yaşarım ben orda.. :D :D
     
  9. 007

    007 SCW Üyesi

    2.619
    85
    48
    Tanımadığın insanlarla ne işin var ta oralarda:D
     
  10. Doktor Zhivago

    Doktor Zhivago SCW Üyesi

    194
    8
    18
    arseniği geçen tus sınavında sormuşlardı bu sınavdada çıkabilir tüyo için sağol gökhan abi :)
     

Sayfayı Paylaş