Nasıl YARDIM Edebiliriz | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Nasıl YARDIM Edebiliriz

- 48 -

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,969
Beğeniler
633
Yaş
48
#1
Arkadaşlar fikrinizi almak istiyorum.
Bizim Okulda bir öğretmenimiz var..
bu öğretmenimizin iki Bacağı diz üstünden kesik durumda..ve koltuk değnekleri ile yürüyor..tabi okulun içinde zorlanıyor..tenefüslerde sınıfta kalıyor ancak öğle vakti yukarı çıkabiliyor..bu bile onun bayağı zamanını alıyor..
ve dedim denemk istiyorum bakalım becerebilecek miyim tabi tek başıma değil..bu öğretmenimiz yürütmek istiyoruz..
becerebilirsek tabi ki..
ayrıca parmakları da eksik 3 büyük parmağı var..bununla ilgili bir arzumuz yok..

ben biraz araştırma yaptım tam olmamakla birlikte bir elektronik bacak 70 bin tl iki bacak 140 bin lira..ameliyatı bağlantıları dahil mi değil mi bilmiyorum..

sizden arzum fikirleriniz..tanıdığınız sponsor olmak isteyebilecek birileri var mı..??
1 sponsor 15 sponsor 50 spornsor fark etmez..
bu işin sistematik yolu nedir resmi yolu nedir.?

fikirlerinizi düşüncelerinizi bekliyorum
şimdideen teşekkür ederim..

ara ara konuyu güncelleyeceyim
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,930
Beğeniler
2,641
#2
abi valilik, kaymakamlık vs yardımı dokunmuyormu hiç acaba?
 

- 48 -

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,969
Beğeniler
633
Yaş
48
#3
bilmiyorum ama zannetmiyorum..öyle bir şey olsa herkes onların önünde kuyruğa girerdi..diye düşündüm onu da sorarım ..ama galiba yok..
 

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Beğeniler
746
Yaş
35
#4
Belediye ve kaymakamlığın bu konuda yardımcı olması gerekiyor hiç başvuru yaptınız mı Varol abi en azından okul içinde yardım edilecek hiçbişey yapılmadımı?
 

setnogrom

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
4,744
Beğeniler
419
Yaş
34
#5
Benimde bildiğim kaymakamlık-belediye başvurusu ama bazı büyük hastanelerlede görüşüp indirim alıp bu tip yardımlarda yapıyorlar.3-4 koldan değişik yerlere başvuru olursa sonuç çıkabilir diye düşünüyorum.Allah kolaylık versin.

xx
 

Cihan

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
1,415
Beğeniler
1
Yaş
33
#6
Abi kaymakamlık valilik ve milli eğitim bakanlığına dilekçe yazıp arkasını aramak lazım, malesef böyle işlerde torpilde çok işe yarıyor, millet vekili tanıdık falan varsa bu iş ancak öyle hızlı bir şekilde hallolablir diye tahmin ediyorum.
 

- 48 -

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,969
Beğeniler
633
Yaş
48
#7
Belediye ve kaymakamlığın bu konuda yardımcı olması gerekiyor hiç başvuru yaptınız mı Varol abi en azından okul içinde yardım edilecek hiçbişey yapılmadımı?
kaymakamlığa pazartesi bir başvuru yapacağım bir sorayım..okul içinde öğretmenlere söyledim onlarda araştıryorlar..
öğrencilerden bahsediyorsan buranın en fakir okulundayım..burdaki öğrenci 1,5 tl boya ve hizmetli parası veremyior..

Abi kaymakamlık valilik ve milli eğitim bakanlığına dilekçe yazıp arkasını aramak lazım, malesef böyle işlerde torpilde çok işe yarıyor, millet vekili tanıdık falan varsa bu iş ancak öyle hızlı bir şekilde hallolablir diye tahmin ediyorum.
çok samimi milletvekili arkadaşım var..ama geçen bir olay için kızmış durumdayım..buna rağmen nikahına gittim vefa olarak..sinirimin geçmesi lazım ondan birşey istemem için..önce burda bir kaymakamlığa sorayım bakayım rakam yüksek kaçarlar gibime geliyor ama..göreceğiz
 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Beğeniler
525
Yaş
26
#8
allah yardımcısı olsun hocamızın
elimizden gelen bişey olursa tabiki yaparız
 

- 48 -

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,969
Beğeniler
633
Yaş
48
#9
allah yardımcısı olsun hocamızın
elimizden gelen bişey olursa tabiki yaparız
Amin..şimidlik yeni başladık dün aramızda konuştuk böyle birşeyler yapalım mı diye..şu an araştırma boyundayız...
arkadaşımın abisi kaymakam onu aradım ön bilgi alsın diye..bu işler o vasıtayla oluyor mu,eğer oluyorsa ne şekilde ön bilgi versin diye..
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#10
abim basit protezler de o fiyatlarda mı. ??