Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

MSN sorunu..

Konu, 'Bilişim Ve Teknoloji' kısmında Floydian tarafından paylaşıldı.

  1. Floydian

    Floydian SCW Üyesi

    1.979
    63
    48
    Msn'im bi kopup bi bağlanıyor kendiliğinden..

    Virüs şüphesiyle sırayla CCleaner, malware byte's anti-malware, McAfee anti virüsü güncelleyip tarattım birşey bulamadı acayip sinir bozucu bir durum bilgisi olan varmı acaba?..
     
  2. CUPRA

    CUPRA FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    0
    12
    0
    Bende de var son zamanlarda aynı problem. Arada bi yapıyo. Kopup bağlanıyo kendiliğinden. Dağıtıcı falan kullanıyo musun evde?
     
  3. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    şüphen kesin MSN'dense, silip tekrar kur..düzelmezse tekrar sil eski sürümlerinden birini yükle..bu tarz şeylerin güncel versiyonları sinir bozmaktan başka bi işe yaramıyo..
     
  4. Floydian

    Floydian SCW Üyesi

    1.979
    63
    48
    Normal internet 1 derece havadaki turbo araba gibi çalışıyor no problem gayet iyi. Msn sürekli öyle bugün yapmaya başladı.

    Ayberk bağlandıktan hemen sonra kopuyor benimki ve 1 dakka içinde herhalde 5-6 tekrarlıyor senaryoyu. Seninkidemi böyle?
     
  5. aybarsdnr

    aybarsdnr SCW Üyesi

    2.684
    58
    48
    ben biliyorum seninkinin sebebini ama ozan ve erhan bu konuya yazmadan açıklamıcam alp :)

    yiğitin dediği gibii eski sürümünü yüklemeyi dene alp.bendede aynı sorun vardı şimdi daha eski bir sürümünü kullanıyorum
     
  6. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    oo msn kullanmayalı baya zaman oldu be yaww..alp mac al..msn diye bir sorun kalmıyor takmıyorsun kafaya bi tane sürüm var o kadar...
    msn virüs temizleyici var bende ama nerde...
    eğer virüs varsa combo fix dene..o da çöxmedi..msn virüz temizleyici tabi sorun msn ise ..baka bakalım gizli dosyaları görebiliyor musun
     
  7. Floydian

    Floydian SCW Üyesi

    1.979
    63
    48
    O değil sebebi :D:D:D
     
  8. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    Yetkili servise götür kardeşim....:eek:key:
    Bence sorun internetten kaynaklı...
     
  9. Floydian

    Floydian SCW Üyesi

    1.979
    63
    48
    Abi internet tarayıcıdan baya iyi ama..
     
  10. Floydian

    Floydian SCW Üyesi

    1.979
    63
    48
    Sorun gider yaptığımda (Bunu bi 30 kez yaptım) şu yazıyor:

    Hizmetle bağlantı kurulamadı. Bunun nedeni yanlış proxy veya güvenlik duvarı ayarlarınız olabilir. Bu ayarları gözden geçirin.
     

Sayfayı Paylaş