Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Motorun arka kısmının açık olması

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında bond0967 tarafından paylaşıldı.

  1. bond0967

    bond0967 SCW Üyesi

    127
    24
    18
    Motorun arka alt kısmında bi açık var ve egzoz borusu geçiyor ordan.Tam o noktadan kediler motora girebiliyor her gün kontrol etmekten bıktım bu sorunu yaşayan ve çözüm bulan bi arkadaş yardımcı olursa çok mutlu olurum.Bulunduğum yerde çok fazla kedi var :S
     
  2. tugra kazım

    tugra kazım SCW Üyesi

    5.106
    2.209
    113
    :D kardeşim ne yaparsan yap genede girer alt karteri kapatıyosun bu seferde hayvancagaz cıkacaksada cıkamıyor kendiliginden , cıkaracam diye kendini çırmalatma bence :D ama bu kedi köpek tarzı hayvanların sipreyleri var onlardan al sık baya etkli bişey kokusu yok onlar alıyo sadece kokuyada gelmiyor artık havalar soguduki nerde sıcak motor bulsa girer garipler:eek:key:
     
    Bunu beğendi. bond0967 bunu beğendi.
  3. Sert@ç

    Sert@ç SCW Üyesi

    580
    135
    43
    Baharat dökün girmezler
     
  4. bond0967

    bond0967 SCW Üyesi

    127
    24
    18
    Abi Böyle yol geçen hanı gibi hissettiriyor bana neden açık bırakma gereyi duymuşlar onu anlamadım.Sprey olayını araştırabilirim ama oda kalıcı bi çözüm olmaz heralde. Kktc de seat servisi yokki gidip sorayım bi çözümü var mı diye Vw servisi var onlarında hiç anlıyacaklarını sanmıyorum.
     
  5. bond0967

    bond0967 SCW Üyesi

    127
    24
    18
    Baharat onlara meze olur diye düşünüyorum sonuç olark çöplerde baharatlı yiyecekleri yemiyorlarmı :)
     
  6. tugra kazım

    tugra kazım SCW Üyesi

    5.106
    2.209
    113
    dedigim gibi alt karteri bagalit veya celik le kapatabilirler ama ordaysan bi arastır tam kapatılabilecek bi sekil varmı bilemiyorum kafası girdimi gövdede giriyor kurban oldugum nası yaratmışş :) sipreyde etkili 3 ay felan kalıcı bi kokusu var
     
    Bunu beğendi. bond0967 bunu beğendi.
  7. tugra kazım

    tugra kazım SCW Üyesi

    5.106
    2.209
    113
    ruzgarda felan ucar bencede
     
  8. Sert@ç

    Sert@ç SCW Üyesi

    580
    135
    43
    Kedileri burnu çok keskindir o yüzden baharat dökün en az 2 hafta gelmezler zaten motor olduğu için rüzgar pek gelmez oraya
     
    Bunu beğendi. bond0967 bunu beğendi.
  9. bond0967

    bond0967 SCW Üyesi

    127
    24
    18
    Teşekkürler bilgi için. Burda bildiğim kadarıyla pek maharetli ustalar yok birde ses yaparmı diye düşündürüyüor beni.Pinpirikli bi insanım böyle şeylerde hep bana denk geliyor. Yeni Leonda o kısmı kapatmışlar diye duydum ona mı geçsem acaba :eek:
     
  10. bond0967

    bond0967 SCW Üyesi

    127
    24
    18
    Baharat olarak kara biberimi diyosun ve tam olarak nerelere dökebilirim.Denedinmi sen daha önce?
     

Sayfayı Paylaş