Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Motordan gelen ses

Konu, 'Teknik Destek' kısmında muratti42 tarafından paylaşıldı.

  1. muratti42

    muratti42 SCW Üyesi

    28
    0
    1
    Merhabalar.Aracımda 120 km hızı geçtiğim zaman mesela 130-140 falan giderken çok aşırı derecede uğultu tarzında motor sesi alıyor ve çok rahatsız edici bir ses.Acaba ne olabilir.
     
  2. whiteline-XL

    whiteline-XL SCW Üyesi

    1.636
    56
    48
    motor da olabilir, bir ihtimalde ön tekerleklerdeki porya bilyaları da olabilir. dağılmaya yakınken acaip uyuz bir uğultu yapıyor. sanki pervane çalışıyormuş gibi.
     
  3. muratti42

    muratti42 SCW Üyesi

    28
    0
    1
     
  4. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    bu bilye dediğiniz ak bilyesi mi? bu bende de başladı kocaeline girdikten sonra..aynen hız 130-140 olunca başlıyor..soğukla ilgili olabilir mi mesala bilye deki yağların soğuktan etkilenip işlevini yapamıyor olmasından olabilme ihtimali var mıdır?
     
  5. ZaferAykan

    ZaferAykan SCW Üyesi

    362
    72
    28
    tekerlek bilyesidir. soğuk hava böyle bir sıkıntı yapmaz. arkadaşların dediği gibi %90 Porya bilyesi ; %10 balans (titreme olması halinde) . hatta arka teker bilyesi bozuksa sesi önden alırsınız. anlamak güçtür. ekipmanlı bir rot balansçıda kontrol yaptırmanızı öneririm.
     
  6. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    teşekkürler bugün uğradım biraz sohbet ettik 2 gün dinleyeyim geleyim dedim..perşembe uğrayaktım yarın bile uğrarım.bendeki arka bilya olabilir diye şüheleniyorum..giderken bazen sanki HULK HOGAN arkadan tutup bırakıyor gibi geliyor
     
  7. ZaferAykan

    ZaferAykan SCW Üyesi

    362
    72
    28
    benzetme süper ; aksi bişey çıkmazsa tarif dediğim gibidir. çünkü şuan aynı sıkıntıyla dolaşıyorummmm:D
     
  8. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    gidip baktırayım bir pahalı bir şey mi bunu yaptırmak
     
  9. muratti42

    muratti42 SCW Üyesi

    28
    0
    1
    Kardeşimin hyundai accent 1999 model aracını ön iki teker bilyası 150 tl tutmuştu.Ama seat daha pahlı olabilir.Bakalım bende en yakın zamanda ustama gidicem
     
  10. whiteline-XL

    whiteline-XL SCW Üyesi

    1.636
    56
    48
    abi serviste sanırım 60 tl olması gerekiyordu benim cordobanın 55 liraydı sadece bilya. anlattıklarına göre tekerlek bilyası.
     

Sayfayı Paylaş