Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Modem yardım

Konu, 'Bilişim Ve Teknoloji' kısmında Byefsane tarafından paylaşıldı.

  1. Byefsane

    Byefsane SCW Üyesi

    3.557
    59
    48
    Daha önce hollandada kullanılan ve suan evimde kullandığım gigaset sx551 SIEMENS KPN Experia Box modemim var netimi değiştiricem ancak 8 mbit hızı tam anlamı ile alabilirmiyim bu modem ile ttnet e sordum santrale evimiz 802 m uzaklıkta evime net olarak 7982 mbit şeklinde gelicek hız yardımlarınızı bekliyorum
     
  2. leon sport

    leon sport
    Administrator

    5.689
    326
    83
    hangi konuda yardım istiyosun ben anlamadım atilla ? :D
     
  3. Byefsane

    Byefsane SCW Üyesi

    3.557
    59
    48
    Bilal abi bu modemi kullansam 8 mbit hızlı net evime gelen bu hızı desteklermi bu modem tam olarak gelen hızı pc ye verirmi ?
     
  4. leon sport

    leon sport
    Administrator

    5.689
    326
    83
    modem değişmi gerekiyosa sana o hizmeti veren olması gerekeni söyler zaten...
     
  5. Byefsane

    Byefsane SCW Üyesi

    3.557
    59
    48
    Highlights
    Entegre ADSL modem ve VoIP teknolojisi
    Hızlı kablosuz internet erişimi: kadar 108 Mbps (Super G, IEEE 802.11g uyumlu / b)
    Aynı anda birden çok bilgisayara Internet erişimi
    Telefon ağı bağlantısı (ISDN / analog)
    Ürün desteği
    Kılavuzu



    Özellikler
    PC'ler için bağlantılar için 4 Ethernet portu / LAN
    Yazıcı veya depolama için USB 2,0 bilgisayar bağlantısı aygıtı
    Kapsamlı güvenlik fonksiyonları, entegre güvenlik duvarı
    Entegre DSL modem (Ek A)
    Gateway
    4 Hizmetleri (Switch)
    Kablosuz veri kadar 08 Mbps (Super G) ile transfer
    PSTN One FXO arabirimi (analog)
    Analog telefon onnection için iki adet FXS portu
    Yüksek çoklu Cs için internet erişim hızına paralel

    Diyor nette bilal abi modemin destekleyip desteklemiyeceğini pc yi sor diyorlar bende anlayan olur diye sordum bu bilgileri buldum bana bir acıklama lazım:D
     
  6. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    al bi Zoom ömür boyu kullan Atilla en iyisi..
    kaç yıl oldu alalı X4'ü hala kullanıyorum..
     
  7. mayham85

    mayham85 SCW Üyesi

    3.915
    47
    48
    attilacım merak ettiğin konuyu bence telekomcularda bilmiyordur :)
     
  8. Byefsane

    Byefsane SCW Üyesi

    3.557
    59
    48
    Router
    Desteklenen protokoller TCP / IP, UDP, DHCP Server, HTTP, DNS röle, RIPV1/V2, SNMPv1/v2c, Telnet, UPnP
    Kurulum ve yapılandırma Kolay kurulum ve kurulum
    Güvenlik özellikleri WPA, 64 / 128 bit WEP şifreleme, SSID, IEEE 802.1x, MAC-Filtre, NAT, Stateful Packet Inspection, DoS, Engelleme, Saldırı Tespit Sistemleri, Uzaktan Yönetim Kontrol
    Sanal Özel Ağ desteği PPTP, L2TP, IPSec
    VoIP desteği Entegre SIP Client
    Internet erişimi PPPoE, dinamik / statik IP, Köprü Modus ile
    Özel özellikleri Dosya ve yazıcı sunucusu (USB 2.0)
    Gösterge paneli Güç, ADSL, Online, USB, Telefon Hattı, LAN1 - LAN4 (Ethernet bağlantıları), WLAN diğer müşterilerine (WLAN bağlantısı), VoIP, Telefon 1 / Tel2
    Yazılım güncellemesi ?
    WLAN / LAN özellikleri
    Desteklenen standartlar Kablosuz LAN: IEEE 802.11g (IEEE 802.11b uyumlu), Atheros Super G, Ethernet: IEEE 802.3 (10Base-T), Fast Ethernet, IEEE 802.3u (100Base-TX), ADSL: ANSI T1.413 Issue 2, ITU G .992.1 Annex A (G.dmt), ITU G.992.1 Annex A (G.lite), ITU G.994.1 (G.hs),
    Çeşit kadar 30 m, 300 m açık kapalı
    Veri hızı 108Mbps kadar
    RF özellikleri 2.400 - 2,4835 MHz (ISM), yayılma DSSS
    Genel özellikleri
    Boyutlar 221 x 149 x 33mm
    Ağırlık ca. 600g
    Çalışma sıcaklık aralığı 0 bis 45 ° C
    Izin nem % 5 -% 90 (non condensend)
    Cihaz görüntüler / LED
    Renk Gümüş

    modemimi seviyorum abi bana bu konuda yardımcı olabilecek varmı bu modemle devam edebilirmiyim?
     
  9. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    devam et baktın yavaş gibi yenisini al Atilla'm o zaman kasma kendini.. :)
     
  10. Byefsane

    Byefsane SCW Üyesi

    3.557
    59
    48
    Yiğit abi ben nasılsa bu neti yaklasık 8-9 senedir ttnet kullanıyorum daha uzun sürede kapanmaz o yüzden desteklemiyor derseniz ben hattı kapattırıp yeni üyelik alıcam orda modemde veriyorlar hiç uğrasmadan abi devam edicem daha 9 yasında kardesim var bizde net zor kapanır
     

Sayfayı Paylaş