Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Mk4 İbiza 6L Eibach 5cm Yay

Konu, 'Satıyorum' kısmında Yunus_Raif tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Yunus_Raif

    Yunus_Raif SCW Üyesi

    40
    0
    6
    Arkadaşlar 3 gün once Aldıgım Eibach 5cm yayları satıyorum aracı aılemle bırlıkte kullandıgımdan dolayı sorun oldu.yaylar henuz 10 km yapmıştır :) Fiyat olarak 250tl ıstıyorum.
    Eger 3.5cm olan varsa takas yapabılırım.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. EMRE KAAN ALPTEKİN

    EMRE KAAN ALPTEKİN SCW Üyesi

    1.552
    90
    48
    hayırlı satışlar
     
  3. brave

    brave SCW Üyesi

    2.176
    171
    63
    hayırlı satıslar
     
  4. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    6L kasa, 3. nesil oluyo ama 4 değil MK3 yani.. :)
     
  5. serkanreis

    serkanreis SCW Üyesi

    2.771
    545
    113
    hayırlı satışlar
     
  6. Şeker Adam

    Şeker Adam SCW Üyesi

    4.435
    78
    48
    yanlış bılıyosun dogru yazmıs mk4 ıbıza (2002-2008)
     
  7. EMRE KAAN ALPTEKİN

    EMRE KAAN ALPTEKİN SCW Üyesi

    1.552
    90
    48
    bende mk4 diye biliyorum
     
  8. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    zaten 4 farklı kasası var Ibiza'nın toplamda..

    http://en.wikipedia.org/wiki/SEAT_Ibiza ..
     
  9. schumi

    schumi SCW Üyesi

    8.181
    1.217
    113
    Hayırlı satışlar...

    Çok kişi binildiğinde sürtme mi yapıyor lastikler..?
     
  10. EMRE KAAN ALPTEKİN

    EMRE KAAN ALPTEKİN SCW Üyesi

    1.552
    90
    48
    kesinlikle en ufak bi sürtme olmadı sadece aileyle alakalı :):)
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş