Mini Manisa Buluşması | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Mini Manisa Buluşması

Konu, 'Organizasyonlar' kısmında chile-Kırmızı tarafından paylaşıldı.

  1. chile-Kırmızı

    chile-Kırmızı
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    379
    Beğenileri:
    477
    Ödül Puanları:
    63
    İlk tanışmamız hayırlara vesile olur ınş iyi ki scw :)
    Fotolar gelicek

    HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    kfy, dadaş34, dincerturkoz ve 4 kişi daha bunu beğendi.
  2. memet_one

    memet_one
    ADMİNİSTRATOR
    SCW VİP ÜYESİ

    Mesajlar:
    8.951
    Beğenileri:
    6.428
    Ödül Puanları:
    113
    Daha niceleri olur umarım önemli olan başlamak

    kurye ile elden teslime verildi
     
    fimus, pilli ve chile-Kırmızı bunu beğendi.
  3. chile-Kırmızı

    chile-Kırmızı
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    379
    Beğenileri:
    477
    Ödül Puanları:
    63
    Evet abi nasipse devamı gelicek.

    HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Bunu beğendi. dincerturkoz bunu beğendi.
  4. kirlisakal

    kirlisakal TEKNİK KOORDİNATÖR

    Mesajlar:
    6.038
    Beğenileri:
    5.291
    Ödül Puanları:
    113
    gene süpriz yaptın ..şaşırtıcı hamleyi gerçekleştirdin :) hadi bakalım resimlerinizi bekliyorum.az memleket hasretimi gidereyim :D
     
    dincerturkoz, pilli ve chile-Kırmızı bunu beğendi.
  5. chile-Kırmızı

    chile-Kırmızı
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    379
    Beğenileri:
    477
    Ödül Puanları:
    63
    Canım abim hemen :)

    HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Bunu beğendi. dincerturkoz bunu beğendi.
  6. chile-Kırmızı

    chile-Kırmızı
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    379
    Beğenileri:
    477
    Ödül Puanları:
    63
    uploadfromtaptalk1454697813902.jpg uploadfromtaptalk1454697841887.jpg uploadfromtaptalk1454697848280.jpg uploadfromtaptalk1454697856145.jpg uploadfromtaptalk1454697863243.jpg uploadfromtaptalk1454697869097.jpg





    Yepyeni üyemiz :) artık bi hayırlısı olsunu hak ediyor şehzade :) :D

    HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    kfy, dadaş34, dincerturkoz ve 4 kişi daha bunu beğendi.
  7. pilli

    pilli
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    982
    Beğenileri:
    1.486
    Ödül Puanları:
    113
    maşallah ayağınıza deponuza sağlık beyler..arabalar ateş ediyorr
     
  8. kirlisakal

    kirlisakal TEKNİK KOORDİNATÖR

    Mesajlar:
    6.038
    Beğenileri:
    5.291
    Ödül Puanları:
    113
    hayırlısı olsun yeni sticker...manisaya bol selamlar...şehzadelerim benim :D
     
    dincerturkoz, pilli ve chile-Kırmızı bunu beğendi.
  9. chile-Kırmızı

    chile-Kırmızı
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    379
    Beğenileri:
    477
    Ödül Puanları:
    63
    Sağol abi :) allah razı olsun sehzadeler çoğalıyor

    HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    dincerturkoz, pilli ve kirlisakal bunu beğendi.
  10. chile-Kırmızı

    chile-Kırmızı
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    379
    Beğenileri:
    477
    Ödül Puanları:
    63
    A.Selam abi ınş seni de aramızda Gorucez ilerleyen zamanlarda sticker bir tane kaldı bende :) ınş dahada isteriz ❤

    HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    pilli ve kirlisakal bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş