• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Mini Buluşma..

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
32
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556





soldan: Faruk abi (fnasif), Yiğit (YCO), Furkan (mfb), Serhat abi (LeonRider), Yunus Emre (mayham85) ve arabasını evde bırakan Alp (Floydian) ..
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,998
İsim
Serbay
Nereden
Sakarya
Araç
İnsignia 2.0 CDTI 4x4
Plaka
54 HN 777
resim çıkmıyor ressim.net felan yüklermisin
 

schumi

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
8,180
İsim
Sezgin
Nereden
Bursa
Araç
Diğer
Plaka
16 FL 485
Resimler gözükmüyor Yiğido,insan ekledikten sonra bi bakar resimlerin görünüp görünmediğine..:)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
32
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
nası gözükmüyo şimdi anlamadım 2-3 defa refresh yapıp bakmıştım dün..
düzelttim.. :)
 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Yaş
28
İsim
Özgür Gönül
Nereden
İstanbul
Plaka
EM6084
allah muhabbetınızı artırsın

ben bı tane resım gorebılyıorum sadece
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
32
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
allah muhabbetınızı artırsın

ben bı tane resım gorebılyıorum sadece
çünkü sadece 1 tane foto çekildi o gün.. :D :D

bi yerde foto çekelim hazır makine vs. var derken zaman geçti foto çekilme olayı yattı.. :D :D
 

brave

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
2,435
İsim
Savas
Nereden
İstanbul
Araç
Diğer
Plaka
34 FJ 4005
Vayy guzel bır resım olmus kadroda ıyımıs :D:D
 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Yaş
28
İsim
Özgür Gönül
Nereden
İstanbul
Plaka
EM6084
ınsanlarıda gorebılsek ıyı olurdu valla
serhat abının yuzunu unutcam nerdeyse
 

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Yaş
36
İsim
Serhat KESER
Nereden
İstanbul
ınsanlarıda gorebılsek ıyı olurdu valla
serhat abının yuzunu unutcam nerdeyse
:) unutmayız unutturmayız kardeşim elbet birgün buluşacağız aslında çok yakınız ama görüşemedik bayadır :)
 

fnasif

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
5,482
Yaş
46
İsim
Faruk NASIF
Nereden
İstanbul
Plaka
34 GE 9723
Evet o kadar erkek bir araya geldik bolcana beygir muhabbeti yaptık. Başka bir yerde o kadar erkek bir araya gelsek hatun muhabbeti olurdu var bu iste bı terslik:)
 
Üst Alt