Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

midd bas yerine tavsiye

Konu, 'Müzik Ve Multimedya Sistemler' kısmında TORO_BLANCO tarafından paylaşıldı.

  1. TORO_BLANCO

    TORO_BLANCO SCW Üyesi

    3.050
    374
    83
    aracımda şu an kapılarda middbass ve bagajda 38 cm jbl var 38 biraz büyük gelio arka camı sallıor şöyle bişi düşünüdm kapılara hem bass hemde tiz agırlıklı bi ses alabilcegim ses kalitesi güzel bi hoparlör öneriniz varmıı ayrıca bagajdaki bassı da küçültmek istiyorum güzel bi bass hangi modelden alırım
     
  2. Nusret

    Nusret SCW Üyesi

    1.540
    335
    83
    Kicker solox S18X baktın mı hiç ibo ? Kicker güzel bir marka
     
  3. digiersoy

    digiersoy SCW Üyesi

    2.672
    643
    113
    Ben kapılara kicker ks 65.2 bas için içe yer kaplamayan çift silim bas 600rms sup koydum çok tatlı ve rahatsız etmeyen bi bas var mid tiz zaten süepr tavsiye ederim artık ben öle güm güm basslardan bıktım kırmızı leonumda fazlasıyla dinlemiştim:) edison yazan sup woofer okadar ince :)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. Çağlar Uluçay

    Çağlar Uluçay SCW Üyesi

    397
    62
    28
    aurıs ımde soundstream mıdd kullanıyodum aşırı memnundum tavsıye ederim.. bass olarakda cadence fx500 olabılır..aracımda 2 adet fx600 vardı onlar 38 cm di :)
     
  5. Anıl Fuat Ulkem

    Anıl Fuat Ulkem SCW Üyesi

    257
    41
    28
    kapılara yine mid bass koyup arkayada bunu koyabilirsin.. amfisi sana kalmış :eek:key:
    tswx210a_instal_gallery.jpg
     
    Bunu beğendi. TORO_BLANCO bunu beğendi.
  6. babaerkan

    babaerkan SCW Üyesi

    1.429
    183
    63
    Bu bas zaten kendinden amfili degil mi?ayrica amfi ile beslemeye gerek yok diye biliyorum bunlari..
     
    Bunu beğendi. digiersoy bunu beğendi.
  7. Anıl Fuat Ulkem

    Anıl Fuat Ulkem SCW Üyesi

    257
    41
    28
    Amfiyi diğer (kapı) kolonlar için söyledim :eek:key:
     
  8. babaerkan

    babaerkan SCW Üyesi

    1.429
    183
    63
    :eek:key:
     
  9. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
  10. ynr03

    ynr03 SCW Üyesi

    996
    108
    43
    öncelikle 38 jbl büyük gelio derken,bagajın kapanmasındanmı rahatsızsın yoksa fazla vuruyo mu demek istedin(toplasan 250 300rms çalar hani).şu sistemde ben olsam arkaya bi panzot yaptırır ve vibe'ın 3 yollu hoparlörlerinden koyardım ses dinlerdim.basını boşuna değiştirme derim,30cm jble de düşürsen oda 200rms çalıcak yani o ufak tıngırtıların önüne bu şekilde geçemeyeceksin..
     
    Bunu beğendi. TORO_BLANCO bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş