Mercekli far | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Mercekli far

Konu, 'Mk5 (2008+Günümüz)' kısmında AL441 tarafından paylaşıldı.

  1. AL441

    AL441
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    176
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Arkadaşlar kafam çok karıştı bunu mu alsam http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...biza-2008-siyah-ledlidrl-far-46650345/detay/? yoksa farlarımı istanbula göderip dursun ustada (sizinde ilgilenip bana yardımcı olmanızla tabi) mı yaptırsam. dursun ustada bi-xenon mercek olacak. Ama bu sonar marka fark kitinde sadece kısalar mercek uzun ayrı yerden ve mercek kalitesi nasıldır acaba. Bu sonarın far kitini kullanana var mı?

    Ve siz hangisini önerirsiniz? Dursun ustanın fiyatının ne kadar cıkacağını daha önceden konuşan varsa ibiza için onuda yazarsanız sevinirim.
    Şimdiden teşekkürler...
     
  2. ZGR

    ZGR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    14.936
    Beğenileri:
    524
    Ödül Puanları:
    113
    ledli pek hoş bulmuyorum ben
     
  3. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    siteden bi arkadaşımızın arabasında var bu farlar güzel görünüyo..
     
  4. yalcingedik

    yalcingedik
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.127
    Beğenileri:
    115
    Ödül Puanları:
    63
    ben kıbrısdan çözdüm olayı sen adanadan çözemedin :) yolla 2 gün yatsın araban ne olacak
     
  5. ilkerbilim

    ilkerbilim
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.594
    Beğenileri:
    190
    Ödül Puanları:
    63
    Eğer bu farı sevdiysen gönderi adresi olarak Dursun Abinin adresini ver. O fara bi-xenon mercek yapsın. Arabayı satarken de orijinal farları takıp bunları ayrı satarsın.
     
  6. JoSepHH23

    JoSepHH23
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.382
    Beğenileri:
    138
    Ödül Puanları:
    63
    aynen katılıyorum
     
  7. toyyerbugra

    toyyerbugra
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.707
    Beğenileri:
    144
    Ödül Puanları:
    63
    ilanı arasam bulamam valla :D
     
  8. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.841
    Beğenileri:
    2.551
    Ödül Puanları:
    113
    bu farlar daha güzel :)
     
  9. AL441

    AL441
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    176
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    ledli farlar mı? benim için mercek kalitesi önemli yani iyi aydınlatmasını istiyorum. bundan önceki arabamda mercek yoktu direk xenon vardı :) onudan mercekli istiyorum bu sefer ama fiyatta önemli benim için. sonuçta öğrenciyiz :) dursun abinin ne kadara yapacağını nasıl öğrenebilirim.?
     
  10. yalcingedik

    yalcingedik
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.127
    Beğenileri:
    115
    Ödül Puanları:
    63
    0533 965 58 57 slmımı söyle :) indirim yapar
     

Sayfayı Paylaş