meleğimin jantları satılık :) | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

meleğimin jantları satılık :)

Konu, 'Satıyorum' kısmında EsCgHoSt tarafından paylaşıldı.

  1. EsCgHoSt

    EsCgHoSt
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    528
    Beğenileri:
    147
    Ödül Puanları:
    43
    arkadaşlar kendi aracımın jantlarını ve lastiklerini komple takım olarak satıyorum isteyenlerle telefonda isteyenlerlede forumda konuşabiliriz teşekkür ederim saygılar numaram 0536-978-87-92

    321262_10150296362321575_673386574_7849534_2085360_n.jpg 272552_229840197036310_212587385428258_787241_5074062_o.jpg 280383_229842087036121_212587385428258_787285_2950116_o.jpg
     
  2. Absolut

    Absolut
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    6.093
    Beğenileri:
    2.407
    Ödül Puanları:
    113
    Hayırlı satışlar hakanım :eek:key:
     
  3. EsCgHoSt

    EsCgHoSt
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    528
    Beğenileri:
    147
    Ödül Puanları:
    43
    eywallah abim sağolasın :) senin coille benim jant lastiği takasamı girsek :D
     
  4. Lejyoner

    Lejyoner
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    9.021
    Beğenileri:
    6.490
    Ödül Puanları:
    113
    Hayırlı satışlar Hakan bu sıralar jantlar lastikler havada uçuşuyor:)
     
  5. Turhal

    Turhal
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    695
    Beğenileri:
    136
    Ödül Puanları:
    43
    hayırlı satışlar :eek:key:
    jantların et değeri nedir acaba?
    bide neden 235 taban lastik kullanıyosunuz?
    teşekkürler...
     
  6. tolga34

    tolga34
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    693
    Beğenileri:
    145
    Ödül Puanları:
    43
    hayırlı satışlar kardeşim
     
  7. EsCgHoSt

    EsCgHoSt
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    528
    Beğenileri:
    147
    Ödül Puanları:
    43
    yusuf benim arabamda 5 cm yayım var ayrıca 235 taban kullanmamın sebebi lastiklerim dunlop max tt jantlarım ofsetli ve polish kaplama ve taban kalınlığının sebebi iste arkadan gözükmesi çok tatlı duruyo benim için önemli olan bişey gösterişli olması ayrıcada yol tutuş durumuda tabiki önemli tolga34 kardeşim buna dün şahit oldu kendisi anlatabilir lastiklerimin tabanı herzaman kalın olur benim teşekkürler
     
  8. EsCgHoSt

    EsCgHoSt
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    528
    Beğenileri:
    147
    Ödül Puanları:
    43
    teşekkür ettim gökhan abicim

    eywallah kardeşim benim teşekkür ederim
     
  9. tolga34

    tolga34
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    693
    Beğenileri:
    145
    Ödül Puanları:
    43
    gerçekten güzel yol tutuyor lastıkler canlı şahidiyim,bende normal fabrıka cıkıslı lastıkler var 16 onlarla kıyasladım0 dah iyi o geniş ebattakı lastıkler :) bilen biliyor zaten :)
     
  10. EsCgHoSt

    EsCgHoSt
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    528
    Beğenileri:
    147
    Ödül Puanları:
    43
    içeri doğru teharet yapmak nedemek dün tolga kardeşim benim lastiklerimle öğrendi :D:D:D teşekkürler :D:D:D :eek::eek::eek:
     

Sayfayı Paylaş