Megane 3 kullanan var mı? | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Megane 3 kullanan var mı?

LeonGS

Kayıtlı Üye
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
64
Beğeniler
8
Yaş
34
#1
Arkadaşlar aracımı biliyorsunuz satıyorum. Megane 3'te karar kıldım. 1.5 DCI benzin açısından ve sınıf açısından bana en uygun araç olarak geldi. Fakat bir de sizin yorumlarınızı almak istiyorum. Megane yeni kasa kullanan varsa deneyimlerini paylaşabilir mi? Artıları eksileri ayrıca Leon'dan Megane'a geçen varsa çok daha iyi olacak belki vaz caydırır. Hergün benzinciye gitmekten bıktım valla :/
 

ONUR AKÇA

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
572
Beğeniler
364
Yaş
27
#2
Ozellikle leondan sonra kullanisi size cok farkli cok ruhsuz gelecektir .cok ekonomik sinifina gore yeteri kadar hizlanmaya sahip goze guzel gelen bir tarzi olsada teknolojik olusunun yaninda icine oturup bir nefes cektiginizde reno kokusu(plastik) alcaksiniz ben bunlari megane 3 coupede yasadim siz bide 4 kapi alicaksiniz bi dusunun derim heleki leondan sonra megane sizi sadece yakit konusunda uzmez
 

Lejyoner

Administrator
Katılım
11 Eki 2010
Mesajlar
9,015
Beğeniler
6,456
Yaş
40
#3
Şirkette 6 ay kadar kullandım,yakıtı çok düşük yakıt konusunda sizi asla üzmez,ancak konfor görüntü ve iç mekan olarak leonu ararsınız..
 

LeonGS

Kayıtlı Üye
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
64
Beğeniler
8
Yaş
34
#5
Valla konfor ve görüntü açısından Megane'dan Leon'a geçmiştim fakat yakıt konusu çok üzdü. Ben hala tüp taktırmamakta da ısrar ediyorum. Çünkü sonuçta tüp takıp orjinalliğini bozacağım. Ayrıca yarın 4 liraya çıkmayacağının da garantisi yok ve aynı yakıyor LPG yani benzinli 10 litre yiyorsa LPG'de 10.2 - 10.3 yiyormuş. O yüzden şu anda muadil olmasa da en yakın Megane geldi.
 

serkanreis

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
2,771
Beğeniler
545
Yaş
37
#6
çok üzülürsün çok sakın bence yakıt seni üzüyorsa dizel leon bak bence 2. el fiyatlarıda uygun şu aralar
 

LeonGS

Kayıtlı Üye
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
64
Beğeniler
8
Yaş
34
#7
Reis valla fiyatlar uygun felan değil 47 bin liradan 0 satılıyor adamlar 100 bin kilometre 1.6 DSG arabayı 43 bin liradan ikinci el olarak satıyor. Ben bulamadım şahsen. 36 37 liraya 50 60 bini km civarında bulabilirsem alırım zaten.
 

Çöllü

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
4,794
Beğeniler
3,960
Yaş
33
#8
Reno Pejo ve Citroen Sokmam Ben Eve Fabrikası ve üretim stratejisi değişmeden (Ekonomik yakar, Kalitesiz Malzeme bulunur, Ruhsuz Araçtır) :eek:key:

Ayrıca LPG ile Senin Aracın Fiyatı düşmez artar ve 10 Litrede yaksan neredeyse yarısına Seyehat edersin şu an cebinden çıkan miktarın ;)
 

Aykut_25

Kayıtlı Üye
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
92
Beğeniler
19
#10
Benim aracım megane 3 full olanından:). Çok memnunum aracımdan bir sorunuz varsa cevaplarım.