Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Megane 1.4T 130hp

Konu, 'Diğer Modeller' kısmında ERK_RS tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. ERK_RS

    ERK_RS SCW Üyesi

    2.834
    80
    48
    Arkadaslar Renault Megane HB icin ve Coupe icin yeni motoru olan 1.4 turbo motoru satisa sunmus. Motor 6 ileri ve 130 hp. Maksimum torku olan 190nm yi 2250 devirde uretirken maksimum gucunu 5500 devirde aciga cikartiyor.

    yakit olarak sehir ici 8,8 litre, sehir disi da 5,3 litre olak abrika verileri aciklanmis.

    hizlanmasi ise 0-100kmh: 9.6sn ve son hizi 200kmh.

    tek donanim ile satisa cikan bu motor secenegi sahiplerine HB kasa da 44900TL ye, Coupe de ise 47100TL ye mal olacak. tabi bu fiyatlarin uzerine Sunroof ve Navigasyon sistemi de ekleyebiliyorsunuz.

    Tek donanim olan Impressor' da
    -Viraj Aydınlatmalı Bi-Xenon Farlar + Far Yıkama Sistemi,
    -17" jant (205/50),
    -ESP + CSV + ASR + ABS + AFU,
    -Yol bilgisayari,
    -Cift bolgeli Otomatik Klima,
    -Yagmur, Park, Far sensoru,
    -hiz ayar ve sinirlayici,

    gibi ozellikler ile birlikte milyon tane daha ozellik standart.
     
  2. akin

    akin SCW Üyesi

    1.868
    91
    48
    1.4 turbo motor benimde ilgimi çekmişti.inceleme fırsatı buldum motor kaputunu açınca renaultun çok saçma işçiliği (çamurlukların,kaputun, sağın solun birleşme yerleri) kendimi kötü hissettirmişti..bu ön yargıyla diğer yerleride aynı geldi bana..tümüne baktığımızda dıştan çok güzel bi şekil olmuş ama ince ayrıntılar küçük işçilikler hayal kırıklığı oldu..
     
  3. Floydian

    Floydian SCW Üyesi

    1.979
    63
    48
    Max tork 2250 rpm çok kötü..
     
  4. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    yerli üretim ve fransa dan gelenleri ayırt etmek gerek
    herşeyiyle farklı oluyorlar
     
  5. muratcantona

    muratcantona SCW Üyesi

    973
    1
    18
    bu cok dogru yerlılerde sunroof varken fransızlar cam tavan yerlıler analog ken fransızlar dıjıtal kadran .... ve daha bırcok sey baya bı fark oluyor
     
  6. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    Megane 2'im vardı önceden..
    benim bi daha Megane almam için beni bayaa etkilemesi lazım velakin yakıt tüketimini tutturması biraz zor gibi..torku 190nm 130hp de 5500'de geliyosa bu araba hafif herhalde 9.6 için..ya da anca Fransızların pürüzsüz asfaltında o değerleri görüyo..

    nesi kötü Alp'im..
    hangi benzinli motor 1K küsürlerde max tork veriyo. ??
     
  7. muratcantona

    muratcantona SCW Üyesi

    973
    1
    18
    ygııt o hafıflıkten dolayı :D cıddende ole hatta 9.6 dan daha ıyı degerler verıyor benım aracımda fabrıka verısı12.4 ken cok kez denedık her sekılde 11.2 11 sanıye aralıgında verıordu ...renoda dızel alırım :D:D:D kı keyfınıde suruyorum suanda
     
  8. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    bunu öğrenmenin tek bi yolu var..
    hangi Renault Pazar test yapıyo..önceki arabamı Kavacık Renault'dan almıştım yine oraya mı gitmem lazım..

    :D :D
     
  9. Floydian

    Floydian SCW Üyesi

    1.979
    63
    48
    Senin kullandığın motorun stock'u, 2.0 TFSI, 1.8 TSI vs vs vs
     
  10. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    122hp'lik 1.4 TSI'da da 2200'lü devirlerden itibaren 200nm veriyo..
    1750 gibi devirlerde %70-80 oranın tork geliyo..biraz bakın istersen..

    süperşarjlı olanlarda durum değişiyo..
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş