• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Matematikciler nelerle uğraşıyor.. :)

cckoc

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
1,121
Yaş
30
İsim
Natanael Tavit
Nereden
İstanbul
Plaka
34BZ4339
bende de çıkmadı:)
 

rockinrock

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
3,039
Yaş
33
İsim
Mesut Aytan
Nereden
İstanbul
numaranın tamamını yazdık zaten şaşacak bir durum yokki. :D
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
31
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
matematikten anlasak şaşırmazdık zaten..
bi tur atıp aynısına dönüyoruz.. :D
 

ylmz26

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
287
Yaş
32
İsim
Yilmaz DOGAN
Nereden
Eskişehir
Plaka
26RA673
yuhhh yani tek kelimeyle..vallahi isleri yok bunlarin..
 

Byefsane

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,556
Yaş
28
İsim
Atilla Peynirci
Nereden
Isparta
Plaka
32AP154
teşekkürler:)
 

cmi87

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
701
Yaş
32
İsim
Cüneyt Mert İleri
Nereden
İstanbul
Plaka
34 DY 7117
ya zaten ilk 3 haneyi ilk başta sonra da 4 haneyi istiyo zaten numarayı veriyoruz ki :D
 
Üst Alt