Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Marşpiyelim Ezildi. :(

Konu, 'Teknik Destek' kısmında LeonStyle tarafından paylaşıldı.

  1. LeonStyle

    LeonStyle SCW Üyesi

    2.533
    700
    113
    Abilerim , beyaz meleğimin marşpiyeli kaldırıma vurmamız sonucunda ezildi. Eziklik çokta büyük birşey değil. Kaldırım düz olur ama onu yapan her kimse yan koymuş taşı babamda düzdür diye geldi akşam akşamda göremezdi zaten tak tukk sesler geldi bir baktım marşpiyel gitmiş. şimdi. bunu değiştirmekmi lazım. yoksa çektirebilirmiyim yada marşpiyeli söküp arkadan tornavıdanın sapıyla bastırayımmı ne yapalım . boyasıda hafiften çıktı 3 -4 cm lik boyası gitti.

    Fotoğrafları ekliyeceğim.
     
  2. safaks

    safaks SCW Üyesi

    263
    28
    28
    Geçmiş olsun. Maslak sanayide göçük işlerine bakan bi kaç firma var. Autokin g değilde magictouch felan vardı onlarda halledebilir.
     
  3. LeonStyle

    LeonStyle SCW Üyesi

    2.533
    700
    113
    Autoking maslak'a asla götürmem. valla bi abi vardı arabayı maslak autoking e bırakmıştı arabayı aldığında tamponundaki sürtüğü özensiz boyamışlardı ve + arabanın camını kırmışlardı. sonrada biz yapmadık sizdeyken olmuş fln demişler. MagicTouch duymadım ama fiyatı uygunsa özenli düzgün iş yapıyorlarsa yaptırırız.
     
  4. tugra kazım

    tugra kazım SCW Üyesi

    5.106
    2.210
    113
    geçmiş olsun sanayide düzelte bilirler sen ugraşma tornavidayla felen düzelmez o sekilde ehline götür bence :eek:key:
     
  5. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    Geçmiş Olsu...
    Tornavidayla çekiçle şunla bunla istesende düzeltemezsin zaten altından bişeyde sokamazsın lifte kaldırıp alt korumalıgı söksen bile ulaşamazsın ezdigin noktaya çünkü kapalıdır orası.. Manyetik çekiçle çekerler onu ve boya yapılırkende komplesini sökmeleri lazım yoksa altına attıkları pütür fabrikasyonu tutmayacagı için orası belli olacaktır boyadan sonra fakat belli olsada bişey olmaz hatta öyle bile kalabilir üstüne vurun bir rötüş boyası zaten macpiel çarpılmasında korunsun diye altında pötür boya var gerçi böylede farazi oluyor resimleri yüklede ona göre yorum yapalım;)
     
  6. LeonStyle

    LeonStyle SCW Üyesi

    2.533
    700
    113
    kaç tl tutar abi. ön şöför kapısının çamurlukla olan ucunun tam altına denk geliyor öyle tarif edeyim ama fotoda ekliyeceğim görürsünüz ona göre söylersiniz.
     
  7. LeonStyle

    LeonStyle SCW Üyesi

    2.533
    700
    113
    olmaz abi orayı ben düz görücem moralim bozuldu maça yetişicez diye acele ediyorduk. karayolları allah belanı..... neyse.
     
  8. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    Ortalama 150 - 200 gibi bişeye hallederler kafanıza takmayın macpiel bu olur öyle düzeltirler bi günde.. Boya attırdıktan sonra vernikte geçsinler opak diye düz boyaya sertleştirici atıp bırakmasınlar eskisi gibi parlamasını istiyorsanız;)
     
  9. LeonStyle

    LeonStyle SCW Üyesi

    2.533
    700
    113
    Eskisi gibi olsun tabi ama çokta parlak değil marspıyeller.
     
  10. Sert@ç

    Sert@ç SCW Üyesi

    580
    135
    43
    Bunu beğendi. EmreKLKSZ bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş