Makyajlı Leon kornası hakkında.. | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Makyajlı Leon kornası hakkında..

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında babaerkan tarafından paylaşıldı.

  1. babaerkan

    babaerkan
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.429
    Beğenileri:
    183
    Ödül Puanları:
    63
    arkadaşlar herkese selam.
    benim makyajlı kasadaki korna hiç hoşuma gitmiyor.hadi sesini geçtim ama basar basmaz çalmaması çok canımı sıkıyor.önceki aracım jettada hem sesi çok güzel hemde çok duyarlı hemen çalardı.anladığım kadarıyla bunun sistemi böyle..bu konunun çözümü hakkındaki önerileriniz nedir acaba..tabiki orj. halini bozmadan:(
     
  2. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.828
    Beğenileri:
    2.540
    Ödül Puanları:
    113
    mayjaklı kasalar mayjaksız kasalar gibi değil özellikle elektrik sistemi.. makyajlılarda ilk beyine uyarı gidiyor sonra ötüyor diye biliyorum, makyajsız arabalarda böyle problem yok. Ayrıca kornayı değiştirsen bile aynısı olacak zira aracım makyajlı bende bu yüzden ferrari kornası taktırdım ama elekkronik sistem yüzünden değişen birşey olmadı...
     
  3. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    VW ile aynı şekilde elektronik uyarıcıyla çalıyo 1P Leon'lar makyajlı makyajsız fark edeceğini sanmıyorum..
    hassasiyet olayı direksiyonun tasarım farkından olabilir..bence dilinden bi zaman sonra daha iyi anlarsınız sorun çözülür.. :)
     
  4. GKN

    GKN
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    633
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    18
    bende stabelin kornası var makyajlı kasa hiç bir sorun yok orgınalden daha iyi bence :)
     
  5. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.828
    Beğenileri:
    2.540
    Ödül Puanları:
    113
    arkadaşın anlatmak istediği kornaya bastığında geç tepkime veriyor ve haklı. Makyajlı kasada bu problem var farklı korna taksan bile düzelmiyor. Dolasıyla makyajlı ve makyajsız kasada çok fark var. Direksiyon tasarımından değilde elektronikden kaynaklanıyor.
     
  6. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    gecikme varsa bilemicem.. :)
     
  7. LEONISM

    LEONISM
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.709
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    48
    +1 abicim

    geçen hafta düğün konvoyunda herkes seriye baglamıştı , ben çalıyorum , saçmaa sapann melodii çıkıyoo ortayaa :D :D , basıyorum bi sn alıyo , 2. yi , 3 sn sonra çalıyo falann , öylee kafasına göre takılıyo :D
     
  8. babaerkan

    babaerkan
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.429
    Beğenileri:
    183
    Ödül Puanları:
    63
    maalesef şimdilik bir çözümü yok herhalde:( acaba ne mantıkla böyle bişey yaptılar çok enteresan
     
  9. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    o zaman hoş değilmiş yahu..
    öyle olduğunu bilmiyodum..
     
  10. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.828
    Beğenileri:
    2.540
    Ödül Puanları:
    113
    Aynen bende çok sinir oluyorum düğün konvoylarında seri bi şekilde çalamıyorum :D

    şuanlık çözümü yok bildiğim kadarıyla :)
     

Sayfayı Paylaş