Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Değerli üyelerimiz 22 KASIM 2014 Cumartesi günü yer yıl düzenlediğimiz gibi yeniden BOLU panaroma otelde konaklamalı organizasyon düzenliyoruz. Detaylı bilgi için TIKLAYINIZ
  2. Megachips

Makyajlı Leon 1.6 Dizel DSG Donanımı...

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında 007 tarafından paylaşıldı.

  1. 007

    007 SCW Üyesi

    Yaş:
    38
    Kayıt:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.619
    Beğenileri:
    85


    Anlaşılan 1.4TSI style modelinden çıkarılan ekipmanlar 1.6 dizel dsg'ye aktarılmış...Aynı eski Leon stylancelar gibi araç full neredeyse..far ve yağmur sensorleri ve kararan ayna yok bir tek sanırım..
    http://seat.com.tr/seat/modeller/leon/techtables/donanim16ltTDICR105hpDSG.htm

    ---------- Post added at 04:04 ---------- Previous post was at 04:00 ----------

    Bir arkadaşıma alıcaz sanırım bu aracı..detaylı bilgiyi test edip yazıcam..
     
  2. LEONISM

    LEONISM SCW Üyesi

    Yaş:
    27
    Kayıt:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.710
    Beğenileri:
    56


    Bişe tuhaf geldi bana , normalde dsg'ler daha az yakıyo diye biliyorum ama dizel'de tam tersi oluyo galiba... Birde hızlanmalarında bi değişiklik yok düz ile dsg'nin...

    Ama dizel için düz yerine dsg çok daha keyifli olur diye düşünüyorum.

    ---------- Post added at 04:41 ---------- Previous post was at 04:40 ----------

    DÜZ
    ----
    Şehir İçi (lt / 100 km) 5,6
    Şehir Dışı (lt / 100 km) 3,9
    Karışık (lt / 100 km) 4,5

    DSG
    ----
    Şehir İçi (lt / 100 km) 5,6
    Şehir Dışı (lt / 100 km) 4,2
    Karışık (lt / 100 km) 4,7

    ---------- Post added at 04:42 ---------- Previous post was at 04:41 ----------

    Şehir dışı 3.9 ya , şaka gibi :D
     
  3. YCO

    YCO SCW Üyesi

    Yaş:
    27
    Kayıt:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    73


    hakkaten DSG'de daha fazla mı yakıyo. ??
     
  4. NMNYLMZ

    NMNYLMZ SCW Üyesi

    Yaş:
    26
    Kayıt:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    508
    Beğenileri:
    1


    çok para, o paraya neler alınmazki seat abartıyor bazı şeyleri..
     
  5. kaya5789

    kaya5789 SCW Üyesi

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    26 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.882
    Beğenileri:
    8


    rakipleriyle karşılaştırınca fiyat normal bence.
     
  6. RedLeoN

    RedLeoN SCW Üyesi

    Kayıt:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    243
    Beğenileri:
    6


    0 km bu donanımda dizel ve otomatik vergi avantajıda ortada senin tercihlerin neler olurdu kardeşim.Bence fiyat olarak güzel.Daha az paraya daha çok Volkswagen...
     
  7. Efe

    Efe SCW Üyesi

    Kayıt:
    23 Ocak 2010
    Mesajlar:
    825
    Beğenileri:
    1


    araba alıcak olsam kesinlikle manuel düşünürüm ayrıca yakıt tüketimini görünce kendi leonumu satıp bu dizel leonu alasım geldi :D
     
  8. Pascal

    Pascal SCW Üyesi

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.570
    Beğenileri:
    17


    ağzımı sulandırıyor valla şu TDI :)
     
  9. PATRON

    PATRON Administrator

    Kayıt:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    9.990
    Beğenileri:
    1.341
  10. Jerky

    Jerky SCW Üyesi

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    13 Eylül 2009
    Mesajlar:
    3.079
    Beğenileri:
    53


    Görende 1.6 kullanıyor sanıcak sizi :D
     

Sayfayı Paylaş