M.M = X_. (Alt+S).. | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

M.M = X_. (Alt+S)..

Konu, 'Sohbet' kısmında YCO tarafından paylaşıldı.

  1. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    küçüklüğümden beri özellikle biri başta olmak üzere Seat'tan bağımsız bi çok forumda üyeliğim oldu..ancak hiç biri SCW'deki kadar sıcak ve gerçek dostlukların 100'de 1'i edemedi..öyle ki SCW'de yazılan çizilenlerle her gün aşağı yukarı 2 saatimi geçiriyorum ve bundan çok büyük keyif alıyorum..1 gün SCW'den uzak kalsam geri kalmış hissediyorum kendimi resmen yahu..

    sanal ortamdaki arkadaşlıkları Kadıköy Life'ta yazdığı gerçek hayata da taşıyabildiği için herhalde SCW dünyanın sayılı forumlarındandır..
    SCW'den kendi adıma konuşursam sayısız "dost" edinme şansım oldu ve böyle bi forumda bi şekilde bulunabildiğim için de çok mutluyum..
    SCW'nin yokluğunu umarım hayatım boyunca yaşamam..

    SCW'yi kuran dostlara abilere de tekrar teşekkür ederim..
    çünkü bi forumdan öte "bi oluşuma" ön ayak oldular..

    iyki varsın SCW. !!
     
  2. schumi

    schumi
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    8.181
    Beğenileri:
    1.218
    Ödül Puanları:
    113
    Bu nası bi başlık nan..:D
     
  3. Jerky

    Jerky
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.079
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    48
    Başlık neyi anlatıyor hakkatten :)

    Yiğitcim bende aynı düşünceleri paylaşıyorum senle. Ayrıca bence seninde payın büyük bu dostluk ortamının oluşmasında :)
     
  4. cüneyt_cup

    cüneyt_cup
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    778
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    18
    yiğit cim +1903
    iyki varsın SCW. !!

    başlık ??:D
     
  5. muratcantona

    muratcantona
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    973
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    baslıgı cozemedım bende:D:D:D 10000. msji olmus sanırım arkadasımızın :) yıgıt bencede ben bayadır forum morum tklmam dıyordum burasıda bagladı guzel bı ortam kalıte var kavga gurultu yok
     
  6. beetle

    beetle
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.073
    Beğenileri:
    292
    Ödül Puanları:
    83
    gerçekten öyle arkadaşlar , üyeliğimden beri işyerimde 8 saatlik mesaim boyunca sürekli açık ve gündüz vardiyasında bile çaktırmadan takip ediyorum.sizleri tanımak çok keyifli ve güzel benim için.
     
  7. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    başlığı tam olarak istediğim gibi yazamasam da..
    Roma rakamlarıyla 10.000 . (Alt+S).. yani 10.000. mesajım anlamında.. :)

    teşekkür ederim kardeşim.. :)
     
  8. beetle

    beetle
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.073
    Beğenileri:
    292
    Ödül Puanları:
    83
    nice 10bin ler yiğit , herkese nasip olu inş.

    her mesaj için 1dk vakit olsa 10bin dk yapar o da 167 saat yapar o da ~7 gün maasallah
     
  9. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    sağol Mustafa abi..hep beraberce..
    evet dediğim gibi günde ortalama 2 saat SCW olmazsa olmaz.. :)
     
  10. Torrado

    Torrado
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    955
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Yiğit abi banlanmış bir sorun mu var ?
     

Sayfayı Paylaş