Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Leon'um değişik hareketler yapıyor

Konu, 'Leon 1M (1998-2005)' kısmında albaya tarafından paylaşıldı.

  1. albaya

    albaya SCW Üyesi

    55
    13
    8
    Merhaba arkadaşlar bu aralar aracımda tuhaf şeyler oluyor seyir halindeyken bi anda tüm göstergeler gidiyor sonra tekrar geliyor aracım gaz yemiyor bu anlık oluyor geçen gün araç eşimde iken aracın vites takınca belli bi müddet gaz yemiyor uğultu yapıyor dedi bir arkadaşımda fabia vardı ben dede aynı şeyi yaptı ateşleme bobinin teki arızalıydı değişildi halledildi dedi şimdi siz o arıza iki bobinin resmini göstericem üstünde zaten deformasyon oluşmuş acaba sıkıntı bu olabilir mi birde bu parça ateşleme bobinimi teşekkürler. 23.jpg
     
  2. xure

    xure FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    1.163
    867
    113
    Yokmu bu konu hakkında fikri olan arkadaşlarımız ?
     
  3. dadaş34

    dadaş34
    Administrator
    V.İ.P Admin

    6.528
    5.831
    113
    Yetkili servise göstermrkte fayda var


    Beni EDS ler İYİ tanır
     
  4. kirlisakal

    kirlisakal Teknik Koordinatör

    5.965
    5.238
    113
    arızanın ne oldugunu bilmeden bişi almak mantıksız.şimdi hangisi arızalı hangisi sağlam onu ancak yetkili servis ya da özel servisde arıza tespitde cıkabilir.benım sana tavsiyem en yakın bosch car servise gitmen.işin cabuk cözülür :) hem özel hem yetkili servisden iidir.ben sana bunların parça kodunu ve ne oldugunu söyleyim.bakıyorum şuan şantıye interneti gidip geliyor
    6 nolu parça ateşleme bobini olarak gözüküyor senın aracta.araştırmalarım doğrultusunda aracınızda güç kaybı burdan gelmektedir.yine de arıza tespit cıhazına bağlatın katalizörden de olabilir.
    ateşleme bobini.png
     
    Son düzenleme: 27 Temmuz 2015
  5. kirlisakal

    kirlisakal Teknik Koordinatör

    5.965
    5.238
    113
    araç cift ateşleme bobinli 4 bujılı olarak gözüküyor gibi bişi.motor kodunu bilsem daha net olacakta.neyse serviste fiyatı adet fiyatı 128.62 TL dır :) 20 lirada taktırmasına verirsin geçmiş olsun ..unutmayın arıza tespit cıhazına bağlatın ya da bosch car service
     

Sayfayı Paylaş