• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

leon'a porsche jant nasıl olur???

berko

Kayıtlı Üye
Katılım
23 Ara 2011
Mesajlar
119
Beğeniler
24
Yaş
29
#1
Arkadaşlar yaza kadar ya leonla devam etcem ya da başka bi araçla. Leonla devam edersem marjinal bi çalışma yapmak istiyorum yaz aylarında.

Kafama son günlerde bu iki model porsche jantları takıldı fakat mk2 kasaya takan bulamadım. MK1 leon ve VW lere çok takılmış. 5x112-5x130 spacerla takılabilecek tabi jantlar. Tek sorun TR de satılan arka jantlar 11 J ya da 10 J genişliğinde sahibindende olanlar. ya iki takımın sadece ön jantları (8 J) alınabilir ya da 10 J arkalara uydurulabilir.

Beni esas sorum arkaya 10 J ya da 11 J tabanlı jant 275 taban civarı lastik sığarmı leona, pek ihtimal vermiyorum ama olabilirmi acaba? Bu arada üstteki jant 19" alttaki mavi leondaki 18", yoksa bu porsche jant ihtimalini silip atmalımıyım? :)





 

Ekli dosyalar

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Beğeniler
525
Yaş
26
#3
en alttakını son kasa leonda gormustum cok guzel duruyor
 

REİS38

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Şub 2010
Mesajlar
6,331
Beğeniler
1,464
Yaş
39
#4
leondaki güzel ama diğerlerinin pek yakışacağını sanmıyorum
 

Jerky

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
3,076
Beğeniler
54
Yaş
35
#6




Önceden yaptığım photoshoplar. Arkaya 275 lastik takmanın imkanı yok. Fotodaki araçlarda max. 225 lastik var. Çamurluklara işlem yaptırmadan takman zor görünüyor. Lastikleri ancak gerdirip takabilirsin.

Gerdirilince lastikler şu şekilde görünecektir,



 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Beğeniler
525
Yaş
26
#7
rhan abi son noktayı koymuş :)

konuyu gorunce aklıma sen geldın zaten :)
 

berko

Kayıtlı Üye
Katılım
23 Ara 2011
Mesajlar
119
Beğeniler
24
Yaş
29
#8




Önceden yaptığım photoshoplar. Arkaya 275 lastik takmanın imkanı yok. Fotodaki araçlarda max. 225 lastik var. Çamurluklara işlem yaptırmadan takman zor görünüyor. Lastikleri ancak gerdirip takabilirsin.

Gerdirilince lastikler şu şekilde görünecektir,



kafamdaki soru işaretlerine net cevaplar bunlar, teşekkür ederim... Arkalara o şekilde 225 lastikle güzel olmaz gibi. Bakalım ilk jantı merak ediyodum güzel durmuş, araştırmalara başlıycam, 4 üde aynı 8j tabanlı güzel durur o zaman.
 

berko

Kayıtlı Üye
Katılım
23 Ara 2011
Mesajlar
119
Beğeniler
24
Yaş
29
#10
Yanlız şöyle bişey var, Bu jantları coilover ile kullanmalısın ki güzelliği belli olsun :)

Ayrıca 2 takım ön jant bulman baya zor olabilir istanbul'da yada çok maaliyetli. Bence şu takımı kaçırma; daha uyguna bulman imkansız gibi,

Porsche üretimi 19 inç Otomobil / Arazi Aracı Jantı 1.900 TL Sahibinden satılık ikinci el - 64270841
zaten coilsiz olmaz, ilk coille başlarım işe :))) o jant takımına baktım ama arkaları sığdırma baya sıkıntı olur onu araştırcam bi.
 
Üst Alt