Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Leon TSI Rölantide Ses

Konu, 'Teknik Destek' kısmında gregorsamsa tarafından paylaşıldı.

  1. gregorsamsa

    gregorsamsa SCW Üyesi

    52
    2
    8
    Bir süredir araç rölantide çalışırken böyle eksozdan mı geliyor tam anlayamadım ama tır tır tır(traktör gibi) bir ses geliyor.Tabi normal egzoz sesi değil :). Ses yüksek değil çok dikkat edince anlaşılıyor. Bir de bana sanki sağ arka taraftan geliyor hissi uyandıryor. Çok az bir gaz verince ses kesiliyor hemen. Hafta sonu servise gideceğim. Sizce sorun ne olablir?
     
  2. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    triger zincirli olduğu için çok çok büyük ihtimalle normal bi sestir..
     
  3. gregorsamsa

    gregorsamsa SCW Üyesi

    52
    2
    8
    Ama daha önce böyle bir ses yoktu.Sonradan mı oluyor?
     
  4. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    motordan geldiğini düşünüyosanız zincirin sesi..
    özellikle kaputu açınca direkt duyulur..ama motordan değil arkadan geliyo derseniz onu bilmiyorum..ama sağ arkada rolantide ses yapcak bişi yok bildiğim kadarıyla..egzost arka tekerlere ulaştıktan sonra arabanın soluna doğru kıvrılıyo..
     
  5. Logical_Election

    Logical_Election SCW Üyesi

    1.347
    58
    48
    +1903

    hazır trigerden konu açılmışken bizim kışın bazı arabalarda olur benim başıma geldi şirket aracında soguktan donmuş,yapımıştı.triger lastik kayış marş basmamla yanmıştı,sonrasında da kopmuştu.Bizim trigerler kışın bu açıdan olumlu düşünebilimiyiz zincir olmasından dolayı yoksa başımıza gelebilirmi aynı durum ?
     
  6. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.664
    2.362
    113
    triger setinden geliyor büyük ihtimal o ses hatta kaputu açtığında dahada net duyabilirsin sesi
     
  7. gregorsamsa

    gregorsamsa SCW Üyesi

    52
    2
    8
    Bir problemmidir yani?Yoksa benim kulaklar mı hassaslaştı?:)
     
  8. kfy

    kfy
    Administrator

    12.593
    5.264
    113
    onda boşluk vardır timurum
     
  9. 007

    007 SCW Üyesi

    2.619
    85
    48
    Evet aynı ses bende de var..ama her zaman değil ara sıra..ben de geçen akşam geceyarısı sessizken heryer dinledim arka sağ gibi geldi bana da...ama ilginçtir yağı değiştirdim son 4-5 gündür ses gitti..çok da fazla dinlememek gerek sanki..
     
  10. leon sport

    leon sport
    Administrator

    5.689
    326
    83
    şimdi okuyorumda arkadaşlar..triger seti zincir falan demişsiniz.ben geçen hafta değiştirdim bildiğimiz kayış.zincir falan yok.yanlış bilgilendirme olmasın..
     

Sayfayı Paylaş