Leon Radyo Sorunsalı | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Leon Radyo Sorunsalı

Sert@ç

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
578
Beğeniler
135
Yaş
25
#1
Resimdeki gibi makyajsız kasa aracımın radyoyu Ankara'da 50 tane yere gitmeme rağmen sökemediler...
Sizin öneriniz varmı doğuşta sökerlermi ? (pek gitmek istemiyorum açıkcası ama son çare gibi...)
 

REİS38

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Şub 2010
Mesajlar
6,331
Beğeniler
1,464
Yaş
39
#2
muhtemelen aparatları yoktur. yoksa 2 tane aparatı var onla hemen çıkarırılar ayar tuşlarının altında yerleri gözüküyor zaten ordan çıkaracaklar ama bilmiyen birine uğraştırma zedeliyorlar ve görüntü çirkin oluyor... serviste 1 dk bile sürmez çıkartmaları...
 

igci_01

Kayıtlı Üye
Katılım
5 Ocak 2010
Mesajlar
4,548
Beğeniler
1,595
Yaş
30
#4
Sertac kanka sorsaydin direk bana soylerdim iki tane aparati var dogusta serdar abi var soyle ona islem acmadan cikarsin versin sana hemen
 

Sert@ç

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
578
Beğeniler
135
Yaş
25
#5
Sorun şu ki bir sürü kişi o aparatları soktular çıkardılar ettiler bir yerlere yönlendirler hatta ve hatta direk ön göğüsü komple sökelim belki öyle diyenler bile oldu...

Adanalı müsaitsen seni alıyım birlikte gidelim hatta oraya girerken sen sür beni bi kaç tanıyan var sinir oluyorum...
 

igci_01

Kayıtlı Üye
Katılım
5 Ocak 2010
Mesajlar
4,548
Beğeniler
1,595
Yaş
30
#6
Kanka valla okuldayim bugun ve yarin sinavim var pek musait degilim anlayacagin ama serdar abiyi sorarsan serife hanima cagiracaktir senin icin ordaysa
 

murto1

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
266
Beğeniler
95
Yaş
32
#7
Rcd 510 montaj hakkında bilgiler
sertaç kardeşim konuyu detaylı incele ayar tuşlarının altındaki yerlere ve üst kısımda kenarlardaki yerlere aparatları yerleştirince kendiliğinden geliyor.
konuda aparatları yerleştirmen için resimli çizim var üstteki yerleride resimde işaretlenmiş
üstteki yerleri bulduğun taktirde kendin bile sökersin
ben konuya göre resimlere göre geçen hafta kendim söktüm.
elektirikçiye gittim aparattan istedim yerlerini bulunca 10 sn sürmedi sökmem.
anlamayan birine uğraştırma tornavidayla bıçakla dalıyolar iz yapıyolar.
 

Anarchist

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
2,843
Beğeniler
201
Yaş
33
#8
aparatları bulursan çok kolay ama aparatlar hemen hiç bir teypçide yok... ben bi teypçide bi takım gördüm adam 250 tl bu aparat takımı dedi o takımın içinde bile çıkmadı :) sonra ordan en çok uyan aparatla çıkardı çok hafiften zedeleyerek... hiç zedelenmesin diyorsan servise git işlem açacaklarını sanmıyorum...