leon orta konsol boyanması | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

leon orta konsol boyanması

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında haluk_dongel tarafından paylaşıldı.

  1. haluk_dongel

    haluk_dongel SCW Üyesi

    1.086
    215
    63
    merhaba arkadaşlar
    leon aracımın şu esp set düğmelerinin olduğu konsolu daha önce söylediğim gibi karbon folyo ile kapladım
    güzel görünüyo ancak folyo esp set düğmelerinin ordan kalkıyo tam oturmuyo ne yapsam da
    geçici bişey istemediğim için o orta konsolu boyatmayı düşünüyorum
    nasıl olur kaportacıya mı gitmeliyim hem de şu ayna ayar düğmesinin orada ışıklar var ya L ve R gibi onların da kaybolmasını istemiyorum
    nasıl anlatmalıyım derdimi istediğim gibi olur mu maliyet ne olur bi yardımcı olursanız sevinirim
    okul açılınca zaten ilgilenemiyorum okul işlerinden dolayı
    o yüzden acil yardmcı olursanız sevinirim...
    cevaplar için şimdiden teşekkürler...
     
  2. haluk_dongel

    haluk_dongel SCW Üyesi

    1.086
    215
    63
  3. haluk_dongel

    haluk_dongel SCW Üyesi

    1.086
    215
    63
    güncel diyorum arkadaşlar
     
  4. haluk_dongel

    haluk_dongel SCW Üyesi

    1.086
    215
    63
    günceeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllll
     
  5. haluk_dongel

    haluk_dongel SCW Üyesi

    1.086
    215
    63
  6. batum

    batum SCW Üyesi

    453
    115
    43
    orasını bence hiç boyatma'! plastikten boya kısa zamnda kalkar. varsa derici bir tanıdığın komple deri kaplat kenar kısımlarınıda farklı ip renkleri ile çift dikiş geçtir bak gör nasıl oluyor.. sonrada sırf oraya hayaranlıkla bakarak arabayı satmazsın demedi deme..
     
    haluk_dongel ve EmreKLKSZ bunu beğendi.
  7. haluk_dongel

    haluk_dongel SCW Üyesi

    1.086
    215
    63
    deri kaplatma nasıl olacak kıvrım yerlerinden dolayı oturmaz herhalde bi detay versen yaptırırım inan ama olur dersin değil mi

    - - - Mesaj Birleştirildi - - -

    deri kaplatma nasıl olacak kıvrım yerlerinden dolayı oturmaz herhalde bi detay versen yaptırırım inan ama olur dersin değil mi
     
  8. Vakay

    Vakay SCW Üyesi

    106
    17
    18
    resim varsa belki yardım ederim
     
  9. haluk_dongel

    haluk_dongel SCW Üyesi

    1.086
    215
    63
  10. Vakay

    Vakay SCW Üyesi

    106
    17
    18
    anladım haluk ben cordobamda radyonun oldugu kunsolu airbrush ile boyadım ve Vernikledim vernik devamlı kullanıldıgından boya atmasın diye lakin senin istediğin yer biraz fazla ellenen bir yer ise air brush ile olmaz benim biladerim aynı olayı kaportacıda yaptırmıştı rengi tutturursa cok hoş oluyor.
     

Sayfayı Paylaş