Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Leon Gündüz farları... ( Parklar)

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında samuel-beto tarafından paylaşıldı.

  1. samuel-beto

    samuel-beto SCW Üyesi

    494
    21
    18
    Arkadaşlar Leonlarda gündüz farklarını yani parkları değiştirme şansımız varmı? Arıza lambası falan yakıyormu?
    Ve önereceğiniz bir marka varmı? Eğer çok maliyetli bişey değilse değiştirmeyi düşünüyorum... Çünkü farlar beyaz onlar sarı olunca uyumsuzluk oluşuyor... şimdiden teşekkürler...
     
  2. ilkerbilim

    ilkerbilim SCW Üyesi

    1.594
    188
    63
    Stylance'da Mtec bir sorun çıkarmadı. Sanmıyorum çıkaracağını. Toptancıda 5TL normalde 10TL.
     
  3. kfy

    kfy
    Administrator

    12.593
    5.263
    113
    çağlar aracına yaptırdı sanırım..ona pm atarsan sana yardımcı olacaktır
     
  4. serenity

    serenity
    V.İ.P ÜYELİK
    SCW Üyesi

    1.273
    440
    83
    Dursun yapıyor.Sıkıntı da çıkmıyor.İki dakikalık iş bildiğim kadarıyla....
     
  5. aybarsdnr

    aybarsdnr SCW Üyesi

    2.684
    58
    48
    ampülü mü değiştirmek istiyorsunuz yoksa oraya led mi koymak ? ampül ise çiftini 10 tl ye alıp kendiniz de takarsınız
     
  6. _AS_

    _AS_ SCW Üyesi

    1.184
    138
    63
    Ampul değiştirmek kolay iş yalnız yuvaları biraz hassas yerinden sökerken elde kalma olasılığı oluyor dikkat etmek lazım ben benim parkları 15 liraya tanıdığım bir ustaya yaptırmıştım. Led ampuller koyulacaksa arıza ışığı yakabilir. Ben vectraya led ampul denediğimde görmemişti araba yakmıştı arızayı.
     
  7. TORO_BLANCO

    TORO_BLANCO SCW Üyesi

    3.050
    374
    83
    bugün adanadaydım yanımda bitane fazladan vardı önceden söleseydin bırakırdım sana :D
     
  8. CanCan11

    CanCan11 FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    1.406
    1
    0

    bu işi çözse çözse dursun abi çözer :)
     
  9. samuel-beto

    samuel-beto SCW Üyesi

    494
    21
    18
    Arkadaşlar bilgiler için çok Teşekkür ederim... anlattığınız kadarıyla bu işi fazla gözümde büyütmüşüm basit bir işleme benziyormuş...
    Ampul markası önerilerinizi söylerseniz yarın serviste 10 dakikada taktırırım...

    tekrar teşekkür ederim...
     
  10. samuel-beto

    samuel-beto SCW Üyesi

    494
    21
    18
    Dursun abi derken hocam :D...

    bu arada aracının resimlerine göz attım gerçekten muhteşem görünüyor kazasız belasız kullan hocam...
     

Sayfayı Paylaş