Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Leon fr silecek yardım

Konu, 'Leon' kısmında emreee86 tarafından paylaşıldı.

  1. emreee86

    emreee86 SCW Üyesi

    34
    14
    8
    herkese hayırlı geceler arkadaşlar. Yeni aldığım Seat leon fr act 150 dsg aracımı stop ettikten sonra sileceklerim yukarı doğru hareketleniyor ? Bunun sebebini bilen var mı acaba ? Allah'a emanet olun .. Allah kaza bela vermesin.
     
    Mobil sürüm kullanılarak gönderildi
  2. LKTN

    LKTN SCW Üyesi

    386
    271
    63
    Aynısı bende de mevcut. Aracı stop ettikten sonra sanki çalışacak gibi bir hamle yapıyor ama çalışmıyor. Beyin kaynaklı bir durum. Ama sorun olduğunu düşünmüyorum. Aynı şekilde ilk çalıştırmada hareketlendiğinde de yapıyor aynısını :)
     
    Bunu beğendi. ugurmcw bunu beğendi.
  3. hamdimugaloglu

    hamdimugaloglu SCW Üyesi

    47
    26
    18
    Bu bir sorun değildir aracın özelliğidir arkadaşlar araç çalışınca aşşağı iner stop edince yukarı kalkar mk2 mk3 lerde olan bir özellik mk1 lerde var mı bilmiyorum ☺️ Aracın bir sıkıntısı yok her şey normal ☺️☺️
     
    Mobil sürüm kullanılarak gönderildi
    LKTN ve ugurmcw bunu beğendi.
  4. MKO

    MKO SCW Üyesi

    47
    40
    18
    Araç sıcakta yağmurda uzun süre kullanmadığı gibi durumlarda sileceklerin min. hasar olması için araç çalışıp hareket ettiğinde basar cam silme moduna geçer, stop ettiğinizde silecekler kalkar ömür uzatma gibi düşünün herhangi bi sıkıntı yok yani arkadaşlar
     
    Mobil sürüm kullanılarak gönderildi
    Bunu beğendi. LKTN bunu beğendi.
  5. emreee86

    emreee86 SCW Üyesi

    34
    14
    8
    Teşekkür ediyorum arkadaşlar sağolun varolun
     
    Mobil sürüm kullanılarak gönderildi
    Bunu beğendi. LKTN bunu beğendi.
  6. namik

    namik SCW Üyesi

    203
    136
    43
    silecekleriniz araba durduğunda kalkmasının sebebi servis moduna girmesidir. yani silecekleri istediğiniz gibi indirip kaldırabilirsiniz.hic bir sorun sıkıntı yoktur beyinsel vs
    saygılar
     
  7. emreee86

    emreee86 SCW Üyesi

    34
    14
    8
    Servis moduna girmek nedir abi ?
     
    Mobil sürüm kullanılarak gönderildi

Sayfayı Paylaş