Leon FR Multimedia Sorunsalı | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Leon FR Multimedia Sorunsalı

Konu, 'Leon 5F (2013+)' kısmında ardaoztekin tarafından paylaşıldı.

  1. ardaoztekin

    ardaoztekin FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    301
    Beğenileri:
    432
    Ödül Puanları:
    63
    Arkadaşlar herkese merhaba,

    Yeni kasa Fr aracımda bir takım gözüme çarpan olaylar oldu. Aracımı yaklaşık 1 hafta boyunca havaalanın da bıraktım ve geldiğim de aracım sorunsuz çalıştı. Yola çıktığım da müzik dinlemek için Multimediayı açtığım da aradan biraz zaman geçtikten sonra ses seviyesi yüksek iken ses seviyesi kendi kendine kısılmaya başladı ve yarıladı. Daha sonra sesi açmak istediğim de ses açılmadı ve yarı da kaldı sadece sesi kısma yapabildim. Zaman içerisin de (15DK) sesi yavaş yavaş yükseltmeye başladım ama buna bir anlam veremedim. Dün de aynı sorun oldu ve SD Card Okuma Hatası aldım. Doğal olarak da işkillendim. İnternette buna benzer konu bulamadım. Bildiğiniz veya başına daha önce buna benzer bir sorun gelen arkadaşlar var ise yardımcı olmanızı bekliyorum.. SD Card Şu anda çalışıyor...

    iyi forumlar...
     
    cuagain ve uur9334 bunu beğendi.
  2. kfy

    kfy
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    12.969
    Beğenileri:
    5.507
    Ödül Puanları:
    113
    Araç kullanım şekline göre sesi kendisi ayarlıyor olabilirmi?
     
  3. ardaoztekin

    ardaoztekin FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    301
    Beğenileri:
    432
    Ödül Puanları:
    63
    Abi araç kullanım şekline göre benim bildiğim sesi artar ama ben yüksek hızdayken ses gitti bir anda
     
  4. memet_one

    memet_one
    ADMİNİSTRATOR
    SCW VİP ÜYESİ

    Mesajlar:
    10.365
    Beğenileri:
    7.048
    Ödül Puanları:
    113
    Daha önce duymadım bende benim de ses hızlandıkca artıyor du ama vagcom ile değiştirdim şimdi ben ne kadar istersem o kadar ses

    kurye ile elden teslime verildi
     
  5. ardaoztekin

    ardaoztekin FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    301
    Beğenileri:
    432
    Ödül Puanları:
    63
    mehmet abi vagcomluk bir durum olduğunu düşünmüyorum da araç hızlanınca ses artıyor zaten onda sıkıntı yok. sıkıntı araç hızlı iken ses seviyesi yüksekken sesin birden bire yarıya inmesi ve sesi açmaya çalıştığımda sesin açılması aksine kısılması olayı oluyor. yani şöyle düşünüyorum belki araç kendini korumaya alıyor olabilir mi ? sonuçta araç bilgisayarı kumandanın pilini değiştir bile diyor :))
     
  6. memet_one

    memet_one
    ADMİNİSTRATOR
    SCW VİP ÜYESİ

    Mesajlar:
    10.365
    Beğenileri:
    7.048
    Ödül Puanları:
    113
    Ben kendi durumum için demiştim vagcom işlemini

    Senin de dediğin gibi ses çıkış larını korumak ve kolonların yanmasını önlemek için kısıyor olabilir

    kurye ile elden teslime verildi
     
  7. uur9334

    uur9334
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    148
    Beğenileri:
    92
    Ödül Puanları:
    28
    Sıkıntı yok ses adaptasyonunu kapa ayarlarda var


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  8. kocaoglumert

    kocaoglumert
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    3
    Kolay gelsin hocam benımde ekranım 5.8" benim ekranda da donma sorunu olmaya başladı mobil servisten arkadaşlar geldi wolkswagenlerde yazılım sorunu var aynı bu durum yaşanıyor seat larda da olabilir servise yazılım geldimi diye sorcaklarmış büyük ihtimal yazılımsal bir sorun var artık multimedia sistemlerinde bakalım nasıl çözüm bulcaklar
     
    ardaoztekin ve KİREÇ bunu beğendi.
  9. AtuM

    AtuM
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Aynı sorun bende de var bazen sesi acamıyorum yada kısamıyorum alet donuyor bide hiç bişey bağlı değilken nedense kendi kendi kapanıp acılıyor seat logosu fln cıkıyor normale dönüyor bazen ön göğüsteki hoparlör cızırtı yapıyor durup duruken sonra oda düzeliyor :)) 15bin bakımına götürünce göstericem artık

    SM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  10. ardaoztekin

    ardaoztekin FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    301
    Beğenileri:
    432
    Ödül Puanları:
    63

    Allaa allaaaa bir yaşıma daha girdim.. Aklıma geldi aslında biliyormusun ama aramadım servisi arasam getirin bakalım bi diyecekler araç 1-2 gün yok sonra da para isteyecekler.. Haber edermisin peki böyle bir gelişme olduğun da
     

Sayfayı Paylaş