Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Leon Fr 150 hp dsg yakıt tüketimi.

Konu, 'Leon 5F (2013+)' kısmında bahtitopal tarafından paylaşıldı.

  1. bahtitopal

    bahtitopal SCW Üyesi

    148
    102
    43
    arkadaşlar forumda yeniyim.Araç leon fr 150 actsiz dsg için kapora yolladım bayram sonrasında aracı teslim alacağım aynı bayide act li modelde var ama benim araçta fr plus paket var.actli ile aynı paraya geliyor.ancak değerli yorumlarınızla aydınlatırsanız aralarında yakıt açısından çok fark yaşarmıyım.Ona göre kararımı değiştireceğim.
     
  2. Nazım Çandır

    Nazım Çandır SCW Üyesi

    9
    1
    3
    Abi bende 150 act var 7.4 8.0 arası değişiyor
     
    Mobil sürüm kullanılarak gönderildi
  3. bahtitopal

    bahtitopal SCW Üyesi

    148
    102
    43
    aşağı yukarı şehir içinde 1 litre fazla yakıyor galiba actsiz olan yani 8,5 -9 arasında yakacak anlaşılan teşekkür ederim kardeşim 3 bin tl fark vermeyeyim o zaman şimdiki aracım polo dizel eskisi kadar çok km yapmayacağım çocuk 2 aylık :) senede 8 -10 bin belki.o nedenle dizel almadım zaten.Teşekkür ederim cevabın için.
     
  4. kirlisakal

    kirlisakal Teknik Koordinatör

    5.965
    5.239
    113
    benzini durduramazsın yakar
     
  5. bahtitopal

    bahtitopal SCW Üyesi

    148
    102
    43
    dizel polodan yani 3 silindirli araçtan fr a geçiyorum birazda benzinli kullanayım 10 litreyi geçmesin yeter. dizel polodan önce 2001 civic sedan vardı 1.6 ies deli gibi yakıyordu bu onun kadar yakmaz herhalde.hondam sağolsun 11 litrelerde geziyordu pompa hesabı.
     
  6. Nazım Çandır

    Nazım Çandır SCW Üyesi

    9
    1
    3
    Act uzun yolda 3.6 gibi yakıt avantajı sağlıyor ama şehir içinde açt yi açmak çok zor gaza hafif bi şekilde bastiginda act dırek devre dışı kalıyor
     
    Mobil sürüm kullanılarak gönderildi
  7. seckin2001

    seckin2001 Avrupa Bölge Sorumlusu

    2.027
    1.677
    113
  8. bahtitopal

    bahtitopal SCW Üyesi

    148
    102
    43
    2 gün önce aracımı teslim aldım sonunda iş yoğunluğum ve çorumun bana uzak olması sebebiyle Fr'ıma kavuşamamıştım.Yakıt olarak araç sıfır haliyle çorumdan ankaraya 110 sabit arada 170-180 yaptım çok az bir bölümde ortalama 5,2 yaktı.Ankaradan da zonguldak Ereğli'ye ortalama 5,5 yaktı 120 sabit arada otobanda 200 yaptım o kadar şehir içi şuan 8,5 gösteriyor herhalde düşer zamanla.Daha 650 km de araba :)
     
  9. burak34

    burak34 SCW Üyesi

    42
    17
    8
    şehir içi .6.5 ile 7.8 arası geziyorum gayet memnunum yakıt konusunda
     
  10. bahtitopal

    bahtitopal SCW Üyesi

    148
    102
    43
    ACT mi aracınız benim ki act değil.Gayet güzel yakıyormuş maşallah :):)
     

Sayfayı Paylaş