Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Leon düşünüyorum siz ne dersiniz?

Konu, 'Leon 1P (2006-2009)' kısmında erdcan tarafından paylaşıldı.

  1. erdcan

    erdcan SCW Üyesi

    11
    0
    1
    Seat Leon 1.6 Stylance 2007 Model 29.000 TL Sahibinden satılık ikinci el Füme renk - 32030330
    arkadaşlar ilandaki leon bugün baktım gayet temiz sadece bir kapıda küçük lokal boya olduğunu söyledi. enson 28500 diyor aşağı inmiyor

    birde şu araç var
    Ford Focus 1.6 Trend 2009 Model 30.750 TL Sahibinden satılık ikinci el Siyah renk - 86608925

    focus otomatik, ikisine de tüp düşünyorum.
    leon donanım olarak + sı var,
    focusunda piyasası var. gönlüm "aslan" desede hemen satılmasından ötürü focus öne çıkıyor. 30 a bırakacak.
    siz ne dersiniz?
     
  2. scgnbsl

    scgnbsl SCW Üyesi

    1.140
    423
    83
    tabiki de leon :) araç bakarken zonguldağın yakın olması sebebiyle ilandaki araçla bende ilgilenmiştim ama fiyatı yüksek gelmişti.birde araç nerdeyse 2 yıldır ilanda hala satılamadı.
     
  3. erdcan

    erdcan SCW Üyesi

    11
    0
    1
    banada garip geldi, arkadaş hiç aşağı düşmüyor, enteresan ilan 2 yıldır orada, adam lpg taktırmak istemiyorm diyor, dizel focusla takas düşünüyor.
     
  4. erdcan

    erdcan SCW Üyesi

    11
    0
    1
    evet araç satılamıyor bir türlü, gariptir. bugün inceledim gayet güzel duruyordu, 28 e bıraksa alabilirdim ama hiç düşmedi.
    leonun görünümü donanımı beni mest etti fakat fiyat yüksek gibi geldi
     
  5. erkani

    erkani FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    2.190
    476
    0
    bence o leon o fıyata alınmaz biraz daha iyi piyasayı kovalayıp daha dolu araç bakabilirsin 30 31 e
     
  6. GÖKHAN ŞİMŞEK

    GÖKHAN ŞİMŞEK SCW Üyesi

    1.325
    224
    63
    erdal focusların otomatiklerinden çok yakınanlar var bir de karşılaştırdığın araçlar arasında dağlar kadar fark var ilandaki focusun donanım olarak clio dan farkı yok...boooom boooş...ben o focus un daha kolay satılacağına inanmıyorum...leondan vazgeçme bence...fiyatı da eğer sıkıntısı yoksa klimasını falan kontrol ettir viteslerine de iyice baktır bence iyi...bende 2008 var seneye satacam zaten seat servisi 27-28 fiyat veriyor mesela bana... ki elden de 32 den aşağı falan satmayı düşünmem açıkçası...fiyatı iyi...içine sindiyse kaçırma...baş belası bir aracı 2 bin ucuza alsan ne olur bunların sıkıntılısı adamı bitirir kardeş... şu fiyata var bu fiyata var dememiz doğru olmaz kardeşim temizi temiz fiyatadır derim ben hep...ucuz olan leon adamı kanser eder...
     
    habildinar ve YEKTA bunu beğendi.
  7. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    Walla ben Palio dan yana kullanıyorum oyumu, kutu gibi araç bin dünyayı dolaş...
     
  8. GÖKHAN ŞİMŞEK

    GÖKHAN ŞİMŞEK SCW Üyesi

    1.325
    224
    63
    selçuk kardeşimde var 1.3 multijet anlatmaya kelimeler yetmez bizimki bir de van şimdi arkasını da açtıracağız çünkü araç sorunsuz ve de bedava yürüyor...
     
  9. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    Abi kilometrede 150 - 180 kuruş yakan araba daha ne istiyon allahtan, yalnız uzun yolda pek ağır vasıtaların yakınından geçmiycen; Rüzgarından yolun dışına çıkmamak için sıkı kavramak gerekiyor direksiyonu, ben beğeniyorum şahsen daha ne yaksın yahu bi motor! 100 km gitsem ben bile içerim 4 lt mazotuu :D Yalnız bu 190 mı 180 mi nm/tork olayı pek inandırıcı gelmedi bana; yokuşta uçması lazım kağıt üzerinde, reel de ise "eh işte" ;)
     

Sayfayı Paylaş