Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Leon Dikiz Aynası

Konu, 'Arıyorum' kısmında prolcay tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. prolcay

    prolcay SCW Üyesi

    338
    66
    28
    Merhaba arkadaşlar.

    geçenlerde bahsetmiştim aynama çarptılar diye.
    saolsun servis 550 tl dedi ve kaskoyu bozacağını söyledi.
    dış kasa sağlammış katlanmasında veya ayarlanmasında bi sorun yok.
    üst kapak sadece yerinden çıkmış zaten ben takmıştım tırnaklarında da bi sorun yokmuş.
    sadece içindeki aynası kırık gerçi dökülmedi ama birkaç çatlak gibi kırık duryor.

    yine saolsun servisdeki arkaşlar 100 tl istediler ayanın içine.

    anlıcanız sadece sol dikiz aynasının içindeki aynaya ihtiyacım var.

    anadolu yakasında daha uygun bulabileceğim biryer varmı?
    yada başka bir altrernatifimiz varmı?

    yoksa servise gidip bayılıyımmı 100 tl yi minicik bir ayna için :)
     
  2. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.664
    2.362
    113
    Bende geçen hafta sağ dikiaz aynamı çarptım. Dibinden esnedi 2 cm kadar kalktı ama kapanıp açılmasında problem yok inşallah değişmesi felan gerekmez. Çok para çünkü...
     
  3. SİMON

    SİMON SCW Üyesi

    3.408
    174
    63
    kapı sokulup ıcınden cekılebılır ...
     
  4. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    abi 100 Lira'dan ucuza bulucağın ayna sana daha pahalıya gelir servisten al bence..

    ayna hareket halinde sallanıyosa onun vidası var bi yerlerde orası tekrar sıkılabiliyo..
     
  5. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.664
    2.362
    113
    bende öyle düşünüyorum kapı sökülmesi gerek ancak..

    ayna hafif bi oynuyor tabiki ama sallamıyor
     
  6. prolcay

    prolcay SCW Üyesi

    338
    66
    28
    Teşekkürler arkadaşlar
    çözümü buraya yazarım inş. çözebilirsem :)
     
  7. Leonm@nia

    Leonm@nia SCW Üyesi

    3.856
    1.633
    113
    Olcay kardeşim... hiç o kadar para verilirmi... aynanın plastiğinde bir şey yoksa... sadece ayna kırıksa bana adresini ver hemen sana aynen kargolayım hiç o kadar para bayılmana gerek yok... istersen tel.lada ulaşabilirsin. 535 288 18 13... Benim arabanın da sol ayna camı kırılmıştı daha dün akşam yatırıverdim komik bir paraya... kurtuldummm... öğleden sonra resimleri de eklerim... zaten paylaşıcaktım...
     
  8. d.t.

    d.t. SCW Üyesi

    20
    2
    3
    herhangi bir sanayide bir aynacıya gidip 10 tl gibi bir rakama ayna kestirip takabilirsiniz..
     
  9. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    bu aynalar ısıtmalı değilmi ayna kestirip koymak çok uyduruk olur ve kesilen aynalar zamanla kenarlardan su aldıkça çabuk bozuluyor...
     
  10. d.t.

    d.t. SCW Üyesi

    20
    2
    3
    ısıtma sistemi olmayan bir corsa için bu şekilde çatlak aynayı değiştirmiştik görüntüde bir sıkıntı yok 2 senedir herhangi bir bozulmada yok fakat ısıtma sistemli aynalardaki durum nedir onu bilemiyorum ama tahminimce ısıtma sistemi ayna camı arkasında bir rezistans tarafından sağlanıyordur kesilen cam aynen eski cam gibi bu sistem uzerine oturtulur herhangi bir problem yaşanacağını sanmıyorum.. 100 tl vermektense herhangi bir aynacıda bu işlemin yapılması bence mantıklı gibi görünüyor..
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş