Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Leon 1P makyajsız kasa orjinal stop takımı arıyorum

Konu, 'Arıyorum' kısmında ikaragozlu tarafından paylaşıldı.

  1. ikaragozlu

    ikaragozlu SCW Üyesi

    72
    22
    8
    slm arkadaşlar
    2008 model leon için orjinal stop takımı arıyorum
    hani stop takımını değiştirimiş veya değiştirmeyi düşünen arkadaşlar olur evde boş boş duruyordur
    hem evde yer kaplamaz değerlenmiş olur
    hemde benim sol sinyal tarafındaki çatlak gözüme batıp duruyor benimde işim görülmüş olur
    boşta duranı satmak veya değiştirmek isteyen arkadaşlar olursa benimle irtibat kurarlarsa memnun olurum
    [​IMG]
     
  2. haluk_dongel

    haluk_dongel SCW Üyesi

    1.086
    215
    63
    siteden satan arkadaşlar vardı yardımcı olacaklardır, bi dönem ben de aradım, ama tek sol dış satan olmadığı için servisten aldım, 159 TL bilgine...

    ha bi de sonradan otoparçasepeti.com da aynı sol dış stop 135 TL idi valeo marka, netten tel alıp sorabilirsin...
     
  3. ikaragozlu

    ikaragozlu SCW Üyesi

    72
    22
    8
    öncelikle ilgin ve bilgilendirmen için tşk
    sıfır almak mesele değil zaten aciliyetide yok
    su falan aldığı yok buhar yapmıyor
    bir çatlak var sadece gözüme batıyor
    ankara dan bir arkadaş 160 tl gibi bir rakama takımını sattı kaçırdım onu
    yazdığım gibi evde atıl olur
    değişiklik yapmak isteyen biri olur çıkanları satabilsem mesela beyaz ledli alırdım falan diye aklından bir düşüncesi geçenler olursa ben alabilirim diye konu açtım
    tekrar tşk
    [​IMG]
     
  4. haluk_dongel

    haluk_dongel SCW Üyesi

    1.086
    215
    63
    tamamdır abi, teşekkürler...
     
  5. digiersoy

    digiersoy SCW Üyesi

    2.672
    643
    113
    Bende var ben yeni led takım aldım satarım istersen takım 200tl
     
  6. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    160 'a tek olacağına takım fiyatı daha iyi

    @ikaragozlu:eek:key:
     
  7. serkanreis

    serkanreis SCW Üyesi

    2.771
    545
    113
    ersoy abi bence satma ledler 3 5 aysonra sıkıntı çıkarıyor bende kullanmıştım orjinale dönebilirsin
     
    Bunu beğendi. digiersoy bunu beğendi.
  8. ikaragozlu

    ikaragozlu SCW Üyesi

    72
    22
    8
    pm attım
     
  9. casanova9098

    casanova9098 SCW Üyesi

    71
    8
    8
    bende orjınalleri mevcut hala aktif düşünüyorsan pm atabilirisn
     

Sayfayı Paylaş