Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Leon 1.6 Tdı Egzoz sistemi yardım???

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında kfy tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. kfy

    kfy
    Administrator

    12.593
    5.263
    113
    arkadaşlar aracımdan ses almak istiyorum onun için maslak sanayide emil danacıoğlu ile görüştüm son susturucu,orta susturucu iptali birde düz boru bağlatmayı önerdi makul bir fiyat verdi fakat duyumlarıma göre aracı performastan kesiyormuş zararları varmıdır ses anlamında iyi birşey alabilirmiyim yardımlarınızı bekliyorum..
     
  2. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.664
    2.361
    113
    merhaba bostancı sanayide gider egzoz mustafa gider abimiz var her türlü size yardımcı olur bizden geldiğini söylemeniz yeterli olur tabiki düşünürseniz eğer..
     
  3. kfy

    kfy
    Administrator

    12.593
    5.263
    113
    Mustafa abiyi tanıyorum onunlada konuştum zaten yapma dedi ama merak ediyorum yaptırmış arkadaşlar varsa yardımcı olsa iyi olur.
     
  4. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.664
    2.361
    113
    açıkcası bende bu konuda yorum yapmadım ama gerçekten yaptırma bence kardeşim. Dizelden ses almak bilmiyorum da eşşeği yarış pistinde koşturmak gibime geliyor :confused:
     
  5. kfy

    kfy
    Administrator

    12.593
    5.263
    113
    Eşşeği ata benzetmek ya amaç zaten :) teşekkürler
     
  6. mrtcntkn

    mrtcntkn SCW Üyesi

    1.653
    323
    83
    minibüse bin sesi dinle :) sonra yaptırmak istersen karar verirsin :) + performans kaybın olcak onuda düşün
     
  7. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.664
    2.361
    113
    :D benimde garajda borla egzoz duruyor inan aracım şimdiki dizel bendede egzoz sesi hastalığı var sırf bu yüzden 2.araba bile aldıydım ama gerçekten simdi sattım bu dizele yaptıramıyorum birşey. Bence yaptırma derim.. Diğer arkadaşlarda görüşlerini bildirirler muhakkak konuya
     
  8. Lejyoner

    Lejyoner
    Administrator

    8.974
    6.409
    113
    Arkadaşım bu tdi egzosları konusunda belkide bu forumda en cok uğraşan kişi benim,sana tek tavsiyem Magirus sesinden hoşlanmıyorsan Mustafa abinin dediği gibi sakın bulaşma...
     
    Bunu beğendi. kfy bunu beğendi.
  9. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    eğer düz boru yapacaksan son 40 cm kadarını gelen borudan daha dar boru olsun..yoksa yoksa ıslk çlar öter..o yüzden çıkışa düz geldiğin için..çıkarken düz ve dönerek çıkacak bu ıslık sesi yapacak..
    bende oldu daha dar boru ile ıslık sesi gidiyor ayrıca..dar olması biraz sıkıştırması açısından iyi..
    diğer taraftan anladığım kadarı ile partikül filtresini iptal etmiyorlar..etmek de istemiyorlar zarar verebilme ihtimali açısından racing yapmadığın için..onun takılı olması sesi kesebilir..
    bu durumlarda yapılacak tek bişi var gidiyorsun yaptırıp deniyorsun beğenmezsen geri taktırıyorsun..
    çünkü bana da yapma demişlerdi..
    gittim sök denicem dedim sen bilirsin dedi söktü çok memnun kaldım ancak polislerden çekindiğim için son susturucuyu geri taktım....
    sonrada araba satıldı :D
     
    Bunu beğendi. kfy bunu beğendi.
  10. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
    Şu forumun arama motoru mu çalışmıyor yoksa aynı konular açma hastalığı mı var anlamıyorum
     
    Bunu beğendi. mrtcntkn bunu beğendi.
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş