Leon 1.6 Stylance Olanlar | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Leon 1.6 Stylance Olanlar

Konu, 'Leon 1P (2006-2009)' kısmında Reis tarafından paylaşıldı.

  1. Reis

    Reis
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    744
    Beğenileri:
    283
    Ödül Puanları:
    63
    Arkadaşlar benim aracın çekişi hiç hoşuma gitmiyor. Aracı alalı yaklaşık 6-7 ay oldu yol tutuşu filan güzel fakat kalkışta çok ağır kalıyor. Bundan önceki aracım 307'iydi araç inanılmaz seriydi. Ondan inip leon'a geçince bu araç yavaş kaldı gibi, bu modellermi böyle yoksa benim araçtamı var bir anormallik?
     
  2. RickPierOneiL

    RickPierOneiL
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    465
    Beğenileri:
    215
    Ödül Puanları:
    43
    1.6 stylance modellerde öyle bişey duydum daha önce ilk değilsin yani
     
  3. Reis

    Reis
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    744
    Beğenileri:
    283
    Ödül Puanları:
    63
    Araç çok ağır hasta etti beni, bir arkadaşda chip filan taktır demişti, cupralı'da senin araca chip olmaz dedi, ne yapacam karar veremedim??
     
  4. eroldursun

    eroldursun
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    368
    Beğenileri:
    42
    Ödül Puanları:
    28
    aynı aracı bende kullanıyorum evet biraz ağırdır ilk aldığımda benimde çok garibime gitmişti hatta servise falan gittim bu motorlar böyle yapacak bişey yok demişlerdi :) ama artık alıştım yaa :)
     
  5. Reis

    Reis
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    744
    Beğenileri:
    283
    Ödül Puanları:
    63
    Arakdaşın biriyle yolda kapıştık adamın altında getz vardı. Kalkışta bize fark attı neyseki yolda yetiştim :) ama buna bir çözüm bulmam lazım sinirlerimi zıplatıyor
     
  6. eroldursun

    eroldursun
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    368
    Beğenileri:
    42
    Ödül Puanları:
    28
    :) çaresi varsa benide haberdar et
     
  7. Reis

    Reis
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    744
    Beğenileri:
    283
    Ödül Puanları:
    63
    Kartaldaki doğuş otoda enişte var ona sordum chıp takalım dedi. Şimdilik araştırıyorum çözüm bulursam buradan BULDUM diye bir başlık atarım :)
     
  8. yukcell88

    yukcell88
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.521
    Beğenileri:
    551
    Ödül Puanları:
    113
    Sprintbooster diye bişi vardı bildiğim kadarıyla, bi araştırın bence... İlk kalkış anında tam gaz veriyor, bi nebze olsun rahatlatır sizi. Ama 1.6 8v 102 ps araçtan çok da bişi beklemeyin, sıçan gibi olan yani ufak ve hafif araçlar kalkışlarda her halükarda tokatlar :)
     
  9. skymz

    skymz
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.545
    Beğenileri:
    349
    Ödül Puanları:
    83
    Kullandığın araçta 1.6 8 valflik 102 hp lik sıradan bir motor var ,araba zaten ağır hızlı olmaması normaldir yani..:)
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  10. Reis

    Reis
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    744
    Beğenileri:
    283
    Ödül Puanları:
    63
    Yani çözümü yok diyorsun?
     

Sayfayı Paylaş