Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Leon 1.4 TSi icin debriyaj seti tavsiyeleriniz...

Konu, 'Teknik Destek' kısmında 007 tarafından paylaşıldı.

  1. 007

    007 SCW Üyesi

    2.619
    85
    48
    Orjinal debriyaj setine gore cok daha dayanikli aracima uyumlu ve torku daha cok kaldirabilecek bir debriyaj seti ariyorum..Tavsiyeleriniz nelerdir?
     
  2. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
    spec yada sachs bak abi senınkıne uygun varsa zaten o markalarda bulursun,fıyatlar konusunda volanla beraber set halınde alırsan 1000 doları asıyo
     
  3. 007

    007 SCW Üyesi

    2.619
    85
    48
    Dayaniklidir dimi Can..cok hassas olmasin en ufak bir yuklenmede koksun istemiyorum.
     
  4. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
    bıraz baktım da abı sadece sachs da senınkıne en yakın 160 lık tsı ın debrıyajı var kı o da olur mu olmaz mı muallak
     
  5. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    Kaan abi yüklendiğinde balatayı kokutmayı nası başarıyosun.. :D :D
    çok dik yokuşlarda sürekli dur kalk dışında hiç bi zaman balatayı kokutmayı başaramadım şu zamana kadar..kaçırması vs. de yok..bence hiç gerek yok farklı bişi almaya..

    160'lığın biraz daha büyük balatası vs..
     
  6. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
    braz daha beklemek lazım belkı 125 lık ıcın de uretılır onumuzdekı zaman ıcerısınde
     
  7. 007

    007 SCW Üyesi

    2.619
    85
    48
    Aksamlari bazen kaldirima cikmak zorunda kaliyorum o yuzden lastige zarar vermemek icin yavas cikiyorum yavas cikarken de debriyaja yukleniyorum ister istemez..o da koku yapiyor..zaten yari omrunu tamamlamis debriyajim..60k bakiminda degistiricem..
     
  8. fnasif

    fnasif SCW Üyesi

    5.483
    284
    83
    bu kadar az kilometrelerde debriyajın bitmesi bana garip geliyor, yada benim yollarım fazla açık debriyaja en az ihtiyaç duyan benim. ha koku davasına gelince, geri manevralarda yokuşta bazen koku oluyor ama onun dışında rahatsız olduğum bir durum yaşamadım. 1,6da iken 117binde sattım hiç debriyaj şanzuman sıkıntısı yaşamadım. Şimdiki aracı alalı 9 ay oldu 30bini geçti onda da sıkıntı yok, hemde daha aldığımda 1mt bile gitmemişken şanzumanı otomatiğe alıştığım için inanılmaz zorlamama rağmen :p
     
  9. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    zaten bu araçların orjinali de sachs değilmi ben öyle biliyorum ama valeo da çıkabilir seriye göre....
     
  10. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
    bahsettıgım debrıyaj setı zaten sachs ın oem debrıyaj setı degıl abi,aftermarket olan stage 1 stage 2 gıbı gıden setleri
     

Sayfayı Paylaş