Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

leon 1.4 tsi 125 hp stylance ||| golf V 1.4 tsi 140 hp comfortline

Konu, 'Karşılaştırmalar' kısmında mandufla tarafından paylaşıldı.

  1. mandufla

    mandufla SCW Üyesi

    375
    1
    18
    arkadaşlar yıllardır beklediğim an geldi..2008 şubatından beri hayalini kurduğum leon alma konusunda kararsızlığa düştüm..okuldan bazı arkadaşlar aklımı çelip golf diye diretiyorlar ve amaçlarına ulaştılar kafam karıştı...sizlerden ricam, bana akıl verin..golf mü leon mü..bide golfun tour diye bi modeli var, ama ne olduğu konusunda en ufak bir bilgim yok..bilenlerden bu konu hakkında da bilgi istiyorum..
    leonun tipi var, golfun 140 hp si var..hangisi..(evliyim ve bir kızım var)
     
  2. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    Arada 10 bin lira fark var ayni donanimda blki daha fazla
     
  3. EMRE KAAN ALPTEKİN

    EMRE KAAN ALPTEKİN SCW Üyesi

    1.552
    90
    48
    bence golf derim 1.4 tsi 140 hp :)
     
  4. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    140'lık motor piyasadan kalkmamış mıydı.. :)
     
  5. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    golf 140 başarılı.......
     
  6. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    Başlıkta Golf V yazılmış Kardeşim...:p
     
  7. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
    V kasa dıye belırtmıs
     
  8. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
    Benım tercıhım 140 lık golften yana olur kesınlıkle
     
  9. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    140'lıkla 160'lığın arasındaki farkları bilmiyorum sadece bi yazılım farkı gibi bişi varsa sorun olmaz elbet ama belli başlı farklar varsa piyasadan kalkmış bi motoru ben tercih etmezdim..
    gerçi 140 ve 170'in tek sıkıntısı yüksek oktan istemesiydi zaten bildiğim kadarıyla..

    yeni uyandım.. :D :D
     
  10. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113

    Günaydın :D
     

Sayfayı Paylaş