• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Leon Ön Far yardımı tavsiyeleriniz ?

ReDLeoNn

Kayıtlı Üye
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
379
Beğeniler
58
Yaş
32
#1
selam arkadaşlar,benım araçta orjinal far var normal beyaz yanıor xenon felan değil yani! Ampül felan taktırmayın dedı arkiler patlıyormuş sonradan dedıler nekdr dogru yanlış orasınıda bılemıyorum:S xenon ve angel eyes far taktırmayı düşünüyorumda tavsiyeleriniz nedir acaba? Netten araştırdım bı kaç marka var hangı marka yada modelleri önerirsiniz? Bi yardım ederseniz çok memnun olurum,şimdiden tşkürler... :eek:key:
 

kfy

Administrator
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
13,116
Beğeniler
5,571
Yaş
54
#2
Firma Adı: Dursun Usta
Ne üzerine Çalıştığı: Elektik, Aydınlatma, Mercek far v.s.
Ustanın Adı: Dursun USTA
Telefon: 0533 965 58 57
Adres: Gülsuyu köprüsü civarı / ISTANBUL
Adres Tarifi: E5, Kartal istikametinde gülsuyu köprüsünden çıkınca ilerde sağdaki ilk dükkanlar..

bu konuda sana yardımcı olucaktır..
senden ricam forumda lütfen msn dili kullanmayalım..teşekkürler.
 

ReDLeoNn

Kayıtlı Üye
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
379
Beğeniler
58
Yaş
32
#3
Firma Adı: Dursun Usta
Ne üzerine Çalıştığı: Elektik, Aydınlatma, Mercek far v.s.
Ustanın Adı: Dursun USTA
Telefon: 0533 965 58 57
Adres: Gülsuyu köprüsü civarı / ISTANBUL
Adres Tarifi: E5, Kartal istikametinde gülsuyu köprüsünden çıkınca ilerde sağdaki ilk dükkanlar..

bu konuda sana yardımcı olucaktır..
senden ricam forumda lütfen msn dili kullanmayalım..teşekkürler.

teşekkürler yardımın için..
 

37fbli

Kayıtlı Üye
Katılım
11 Ara 2010
Mesajlar
3,267
Beğeniler
28
Yaş
26
#4
Firma Adı: Dursun Usta
Ne üzerine Çalıştığı: Elektik, Aydınlatma, Mercek far v.s.
Ustanın Adı: Dursun USTA
Telefon: 0533 965 58 57
Adres: Gülsuyu köprüsü civarı / ISTANBUL
Adres Tarifi: E5, Kartal istikametinde gülsuyu köprüsünden çıkınca ilerde sağdaki ilk dükkanlar..

bu konuda sana yardımcı olucaktır..
senden ricam forumda lütfen msn dili kullanmayalım..teşekkürler.
+1907
 

erim

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Nis 2011
Mesajlar
469
Beğeniler
63
Yaş
27
#5
Sislere farlarına xenon düşünmezsen tak dimond vision ya da cyrstial vision philips marka hiç bir şey olmaz çok da güzel..
 

can_ygt

Kayıtlı Üye
Katılım
10 Mar 2011
Mesajlar
38
Beğeniler
0
Yaş
28
#6
beyaz ampul biraz şans işi gibi. bendede narvanın beyaz ampulu var 1 yıldır sorun yok.ama verim olaraka xenonun yerini tutamaz
 
Üst Alt