lastiklerimi sürttüm :(:( | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

lastiklerimi sürttüm :(:(

Konu, 'Sohbet' kısmında matu tarafından paylaşıldı.

  1. matu

    matu
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    311
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    bugün sağa dönecekten dönüş yerinde bi araba vardı biraz dardı geçerim dedim geçerken tak tak sağ iki lastik kaldırıma sürtmüş arka lastikde baloncuk yapmış ön lastikde jantta darbe almış moralim aşırı derecede bozuk hayattan soğudum resmen bi lastikçeye gittim 30 liraya çıkma lastik aldım pirelli bizim lastiğe baktık tamir olmaz dedi çocuk içi yarılmış..balans ayarı yaptır dedi bi abim bilmiyorum napcam moralim aşırı derecede bozuk sanki arabamla büyük bi kaza geçirmiş gibi oldum ya püff:mad::mad::mad:
     
  2. glenfiddich

    glenfiddich
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.136
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    geçmiş olsun. bende bi kıs günü kaldırıma cıkmıstım aynıları olmustu cok can sıkıcı bişeydir.
     
  3. patrıot

    patrıot
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.839
    Beğenileri:
    290
    Ödül Puanları:
    83
    gecmıs olsun o baloncuklar tamır edılıp tekrardan satılıyor bırde jantta fazla cızık yanı goze batmıyorsa bırak oyle kalsın yok batıyorsa boyatırsın bu kadar ufak seyler ıcın hayattan sogumaya gerek yok bunların hepsının bır cozumu vardır.

    Hayatta ınsan saglıgına veya uzvuna bırsey olmadıkca gerı kalanın onemı yoktur
     
  4. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    geçmiş olsun..
    da bu kadar sıkma canını tabii ki hoş bişi değil de cana geleceğine mala gelse keşke her şey..
     
  5. digiersoy

    digiersoy
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.672
    Beğenileri:
    643
    Ödül Puanları:
    113
    Geçmiş olsun kardeşim bununla gelsin geçsin boşver canını sıkma..
     
  6. matu

    matu
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    311
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    ya araba daha 900km'de biraz eskisede öyle olsaydı yani bide parçalar birbirine tam ısınırken şimdi napcam ben.. yeni jant lastik alırım belki ya ztn bugün baktık biraz 18lik bitane bulduk 2. el dunlop lastikleri vardı patlamaz lastik jantta fena değildi ofsetliydi deli gibi duruyodu ama 1.200 istedi ona büyük ihtimal jant lastik alırım ben ya
     
  7. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    patlak R35'lerin nerdeyse hepsi daha 200-300km'de perte çıkıyo öyle düşün.. :) :)
     
  8. matu

    matu
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    311
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    ya abi ben bu balansı yaptırınca bi sorun olmaz değilmi? bu haftasonu ankaraya gidicem arabayla
     
  9. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    lastiğin balansı yapılıp, arabaya takıldıktan sonra sürat balansı da yaptırırsan hiç bişi olmaz rayda gider gibi merak etme..velakin hepsine yaptır.. :) ;)
     
  10. matu

    matu
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    311
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    elime para geçerse direk jant+lastik alcam 17 veya 18 bnm jant lastiğe 400 verdiler başka biyer 600 verdi
     

Sayfayı Paylaş