lastik tavsiyesi. | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

lastik tavsiyesi.

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Beğeniler
48
Yaş
32
#1
arkadaşlar önümüzdeki 1 ay içerisinde kar lastiği almam gerekiyor. bugün sabah okula giderken yol bilgisayarında gizli buzlanma uyarısı yanıp sönüyordu. zamanı gelmeye başladı.

sizler ne tavsiye edersiniz. fiyat aralığı nedir.

lassa snoways
mischelin
good year
pirelli

markalarından hangisini tavsiye edersiniz?

birde ne civardadır fiyatlar bilgisi olan paylaşan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

not: esas sıkıntı aynı anda toledoyada leonada bir defada almayı düşünüyoruz 8 tane yani bu yüzden fiyat- kalite faydası önemli.:)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#2
Yunus kış lastiğine çok fazla para verme bence söylediklerinin tanesi tahminen 300Lira falandır en az..adı fazla bilinmeyen ama kullananların memnun olduğu bi markayı tercih et bence sadece kışın kullanıcaksın ve biliyosun lastikler 2 sene sonra ne kadar iyi saklasan da özelliğini yitirmeye başlıyo..
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Beğeniler
48
Yaş
32
#3
valla yiğit dediğin aklıma gelmior değil. ancak eskişehirin ne kışına nede kızına güven olmaz derler :)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#4
Yunus aracın bi Quattro olmadığı sürece istediğin kadar iyi bi kış lastiği al nafile..
benim kışın gördüğüm Quattro kışın çıldırmıştı feci kar varken adam dalga geçti resmen trafikle virajlarlarla.. :)
 

GÖKHAN33

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
1,948
Beğeniler
27
Yaş
34
#5
valla yiğit dediğin aklıma gelmior değil. ancak eskişehirin ne kışına nede kızına güven olmaz derler :)
kardesım bende eskısehırdede yasadım kutahyadada yasadım bır gunde dort mevsımı yasadıgımız oluyodu kazasız belasız kardesım aman...bızım arkadas ıkı tane cıvılı lastık almıstı gayette memnundu walla
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Beğeniler
48
Yaş
32
#6
feci karlarda çıkmıyorum. zaten artk o kadar fazla yağış olmuyor. ancak buzlanma çok yiğitcm buraları istanbul sanma :)
şöyle anlatayım sabah kontağı çevirdiğimde -35 dereceyi gördüğüm oldu burada.
 

Byefsane

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,556
Beğeniler
59
Yaş
26
#7
Yunus aracın bi Quattro olmadığı sürece istediğin kadar iyi bi kış lastiği al nafile..
benim kışın gördüğüm Quattro kışın çıldırmıştı feci kar varken adam dalga geçti resmen trafikle virajlarlarla.. :)
Bu cümlelere katılıyorum.Kış lastiğine o kadar para verme kullanacağın ne kadar ki :)
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Beğeniler
48
Yaş
32
#8
kardesım bende eskısehırdede yasadım kutahyadada yasadım bır gunde dort mevsımı yasadıgımız oluyodu kazasız belasız kardesım aman...bızım arkadas ıkı tane cıvılı lastık almıstı gayette memnundu walla
derdimden anlayan geldi :)

gökhancım çivili lastik daha önce fiestada kullandm. memnun kalmadm. belli süratlerin üzerinde uzun süre kullanırsan zamanla araca zarar verebiliyor.
---------- Post added at 19:51 ---------- Previous post was at 19:50 ----------

[/COLOR]
Bu cümlelere katılıyorum.Kış lastiğine o kadar para verme kullanacağın ne kadar ki :)
en az 3 yıl + 40000 km :)
az değil.
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#9
ben o kadar soğuğu görmedim ama okulum şehir dışında ve "dağda" olduğu için sağlam buzların ne kadar tehlikeli olduğunu yaşadım..ama kışın o zaman da paylaşmıştım güvenli düşük hızlarda ESP beklentimi katlayacak şekilde iyi çalışmıştı ben saçmalar sanmıştım ama çok yerinde müdahalelerde bulundu hep..P7 vardı o zaman üstünde arabamın ve sıkıntı yaşamadım onlarla arkadaşımın sitesinden indim rahat 30derece eğim vardı vs vs..
bence hiç gömme paranı Michelin'e falan..
 

GÖKHAN33

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
1,948
Beğeniler
27
Yaş
34
#10
derdimden anlayan geldi :)

---------- Post added at 19:51 ---------- Previous post was at 19:50 ----------



en az 3 yıl + 40000 km :)
az değil.
anlamazmıyım neler cektık ben kutahyada okudum okulda dagın tepesındeydı -35 ı bende gordum ahh ahhh neler cektık allah yardımcın olsun..