Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Lastik basınç sensörü için yardım arkadaşlar.

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında wanted0000 tarafından paylaşıldı.

  1. wanted0000

    wanted0000 SCW Üyesi

    35
    4
    8
    yaklaşık 20 gün önce yanmıştı. benzinliğe çektim. lastik basınçlarını kapaktakine göre basıp hafızaya kayıt ettim.
    bugün 60-70 ile giderken tekrar yandı. indirim baktım. ayakla kontrol ettim kabaca sorun yok gibiydi. akşam olunca benzinliğe gitmedim. ışık kapansın diye düğmeye bastım.

    sizce bir sorun mu vardır? ne yapmalıyım? tavsiyeleriniz neler.
    lastik patlak olsa 20 gün sürmezdi yanması diye düşünüyorum.
    havalar soğumaya başladı acaba ondan mı?

    bi el atabilirseniz sevinirim. servise mi götürsem acaba?

    [​IMG]
     
  2. #ismail

    #ismail SCW Üyesi

    4.549
    1.704
    113
    Sensörle ilgili bir problem olabilir mi acaba?
     
  3. memet_one

    memet_one
    Administrator
    V.İ.P Admin

    7.779
    5.616
    113
    Sibopları kontrol edin kaçak varmı diye. Çukura sert bir şekilde lastik düştüyse eğer sensör de arıza yaptırmış olabilir.
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  4. __NrS__

    __NrS__ SCW Üyesi

    177
    62
    28
    hocam sıcak soğuk havada lastik basıncı değişebiliyor.mehmet hocamın dediği gibi çukura sert girince hava kaçırabiliyor yada sensöre zarar veriyor. Ufak bi patlakta olabilir.Sensörün arıza yapacağını sanmıyorum.belirgin bi iniklik yoksa lastikte,tekrar havasını kontrol et.aynı şeyi yaparsa son çözüm lastikçi.
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  5. Ozie23

    Ozie23 SCW Üyesi

    345
    151
    43
    Benzinliğe gittiğinizde ortalama kaç basıyorsunuz havayı ... ?
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  6. drmvd

    drmvd SCW Üyesi

    68
    9
    8
    Konusu acilmiskrn basınç sensoru ile ilgili bir sorum var:
    2012 leon fr aracımın jantlari 17 inc. Audi a3 ten çıkma teneke 16 in jant aldım ve buna kislik lastik takip kullanmak istiyorum. Basınç sensoru nerede bulunuyor? Teneke jantlari takinca sensörler ile ilgili problem yasar miyim?
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  7. wanted0000

    wanted0000 SCW Üyesi

    35
    4
    8
    yaşamazsınız. basınç sensörleri abs sistemine bağlı. tekerleğin dönme sayısına göre çapını hesaplıyor vs.

    siz yeni jantları takınca düz bir yolda sensöre basılı tutup hafızayı güncelleyeceksiniz o kadar.




    sabah opete gittim. lastik basınçalarına baktım sağ ön 24 olmuştu, bastım 35 yaptım. lastikçiye gittim vida girmiş.

    lastik basınç sensörünü icat edenden Allah Razı olsun:)


    bu arada kapakta önlere 35 demesine rağmen lastikçi inatla 32 basmak istedi. izin vermedim. diyorki: o basınçlar almanya yollarına göre.
    bende dedim ki: sen kapağa bile bakmadan basınç basmak istedin, arabanın ne kilosuna ne bir şeyine baktın. önüne gelen her arabaya 32 basıyorsun.

    koskoca seat arabaya özel şekilde yazmış oraya. seat bilmiyor mu bu aranın türkiyede kullanılacağını? türkçe kitapçık yapmasını biliyor her şeyi biliyor da türkiye için lastik basıncını yanlış mı bilecek?

    benim düşüncem bu yönde arkadaşlar. araçta orjinal 17" jant var. kapakta yazan neyse onu bastırdım. önler 35 arkalar 32

    sizin düşünceleriniz neler?
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  8. axibo

    axibo SCW Üyesi

    101
    42
    28
    ewet orda yazan degerler olmalı ama söylede bırsey var turkıyede yollar cok kotu oldugu ıcın 35 fazla olabılır , cukurlara hızlı gırınce fazla havadan dolayı esneme az olur ve lastık yarılabılır ama hava bıraz daha dusuk olursa lastık onu esneme payı olarak kullanır..tabı 35 yanlıs degıl ama 32-33 daha kullanıslı olabılır bence sonucta ıkınızde haklısınız:):)
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  9. __NrS__

    __NrS__ SCW Üyesi

    177
    62
    28
    karlı soğuk havada ve çok sıcak havada bi tık düşük basarsanız daha iyi olur demişti mersin kavi servisi.yani 35 se 33 gibi.arka 32 kalabilir.ben 17 jant kullanıyordum.fabrika çıkışı olmadığı için lastikçi 32 diyodu 32 basıyoduk:) sensörde gözümüzdü.Göz kararı lastik inmişse kontrol ettiriyoduk.geçmiş olsun kardeşim.keyifli sürüşler...
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  10. drmvd

    drmvd SCW Üyesi

    68
    9
    8
    Cevap icin teşekkür ederim. Lastikciye verdiginiz cevap takdire sayan. Adamların umrunda degil her önüne gelene 32 basıyorlar.
     

Sayfayı Paylaş