kusura bakmayın ama fikirlerinize ihtiyacım var.. | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

kusura bakmayın ama fikirlerinize ihtiyacım var..

Konu, 'Arıyorum' kısmında mandufla tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. mandufla

    mandufla
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    375
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...a-icilmemis-ruhsat-sahibinden-44308366/detay/

    arkadaşlar daha önce golf için başlık açtığımı biliyorum ama hanımdan gelen yoğun baskılar neticesinde :) sedan arabaya dönüş yapmak mecburiyetinde kaldım...ilandaki araç içinde fikirlerinizi bekliyorum...telefonda görüştüm ve en son 37000 e bıraktı...fiyat fazlamıdır..edermi etmezmi...görüşleriniz nedir?
     
  2. YEKTA

    YEKTA
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    6.736
    Beğenileri:
    2.404
    Ödül Puanları:
    113
    fiyatı yüksek yeni kasalara bak istersen
     
  3. igci_01

    igci_01
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    4.549
    Beğenileri:
    1.616
    Ödül Puanları:
    113
    bu fiyata bence bu araç değmez en az 2-3 daha inerse kasayı da beğeniyorsanız alınabilir bence!
     
  4. ERK_RS

    ERK_RS
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.834
    Beğenileri:
    80
    Ödül Puanları:
    48
    fiyat biraz yuksek ama adam araba konusunda cok iddiali. olmasi gerekn fiyat kanimca 34 falan.. fiyatin daha inmesi lazim.
     
  5. 37fbli

    37fbli
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.270
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    48
    bendede 1.4 tsi jetta vardı aracım temiz ötesiydi plakasıda 34 JET di ama en son 33500 e gitti bu aracın fiyatı çok yüksek kesinlikle verilmez bu aracın temizlik konusundan başka tek artısı DSG olmasıdır.
     
  6. ((R))oyal Class

    ((R))oyal Class
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    212
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    28
    bu aracın ederı 34k
     
  7. emrah.style

    emrah.style
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    397
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    km çok olmamasına rağmen fiyat orantısız olarak yüksek bence. yeni kasa çıktı bunu zaaf olarak kulllanabilirsiniz belki.. hayırlı alış-verişler diliyorum:)
     
  8. Byefsane

    Byefsane
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.557
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    48
    Ben olsam almam jetta hem kasa değiştirdi hemde bunun fiyatı yüksek...
     
  9. 37fbli

    37fbli
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.270
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    48
    eğer 34 e fln bırakarsa kaçırma derim abi hiç bir zaman pişman olmazsın ve hergün ayrı bi zevk alırsın aracından 3 sene kullandım aynı model aynı renk aynı motor kusursuz bi arabadır kendileri yeni kasa çıktı diosunuzda bu kasa yenisinden 3 gölek üstün kalite olarak
     
  10. mandufla

    mandufla
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    375
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    şimdi donanımhaberde forumda bi başlık okuyorumda vw twincharge motorları üretmeyecekmiş..ocak 2011 de paylaşılmış konu..zamanla 140-150-160-170 lik vw grup arabalarının sorun çıkarabileceğinden bahsedilmiş..


    kafam bi milyon oldu yaw:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    ulan bişey alsaydıkta düşünmesem daha..kafayı üşütecem valla..122 lik mi alsak acep..:confused::confused:
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş