Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

kurtköy full açılış indirimi

Konu, 'Yurttan Haberler' kısmında kral_mzk tarafından paylaşıldı.

  1. kral_mzk

    kral_mzk SCW Üyesi

    2.724
    141
    63
    10 mayıs salı günü %25 indirim yapılacakmıs bugun ben 97 oktan aldım bı sıkıntı yok suanda.. büyük konustum almam bırdaha dıye ama benı bu duruma dusuren benzın zamları utansın :)

    tem kurtkoyden gırınce 1 2 km kadar içeride kalıyor ıstasyon eskiden petrol ofisiydi..
    saban 8 den gece 00.00 a kadar indirim
     
  2. JoSepHH23

    JoSepHH23 SCW Üyesi

    2.382
    138
    63
    Bu baslıgı zaten senden beklerdım knka :D

    DAyanamadı gene ucuz benzıne :D
     
  3. GRKMSRGL

    GRKMSRGL SCW Üyesi

    5.241
    306
    83
    bizim işimiz iş ya:) 2.75 ten mazotu alıp geziyoruz:)
     
  4. kral_mzk

    kral_mzk SCW Üyesi

    2.724
    141
    63
    günah günahhh :D burdakı kardeslerın ne yapıcak pekıı :D
     
  5. mevlut911

    mevlut911 SCW Üyesi

    1.528
    372
    83
    ırak mazotundanmı görkem ;)))

    o değilde bu full deki yakıt yarın öbür gün dağıtmasın şanzımanı freni :D
     
  6. kral_mzk

    kral_mzk SCW Üyesi

    2.724
    141
    63
    garantili benim araç :D ki benım basıma full den bı sorun geldı 3 farklı yerden aradılar sorun neyse cozelım gelın dıye pesımı bırakmadılar bır sure noldu dıe :D
     
  7. mevlut911

    mevlut911 SCW Üyesi

    1.528
    372
    83
    bak ben onu bilmıyordum :)) garantilide olsa sorun yaşamamanı dilerim
    yalnız sen çareyi bu yüzdelik indirimlerde aramak yerine kökten çözüm bulsana stresten kurtulursun :)
     
  8. GRKMSRGL

    GRKMSRGL SCW Üyesi

    5.241
    306
    83
    suriye mazotu :) çok memnunuz valla varol abiyede aldıracam bakalım oda yorumunu ekler depoda yaklaşık 50 TL kar var kardeşim ne yapalım yoksa bizde her mazot alışımızda sağ arka çamurluğu batırmaya meraklı değiliz:)
     
  9. kral_mzk

    kral_mzk SCW Üyesi

    2.724
    141
    63
    kökten çozum bence ülkeyi terk etmek yaşanmaz oldu valha :(
     
  10. mevlut911

    mevlut911 SCW Üyesi

    1.528
    372
    83
    Ben ordayken ırak mazotu çok yaygındı litresini 1tl den satarlardı urfaya gidip mazot aldığımızı bilirim bidonlarla :))
    çamurluk yıkanmasımı puhaha tuttum bu espriyi //orjınal//
     

Sayfayı Paylaş