Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Kumandadan Cam Açmak ve Kapatmak

Konu, 'Leon 5F (2013+)' kısmında SaLvia tarafından paylaşıldı.

  1. SaLvia

    SaLvia SCW Üyesi

    275
    118
    43
    Arkadaslar merhaba
    Aracım bu fonksiyon bir çalışıyor bir çalışmıyor
    biyerlerde bir hata yapıyorum ama çözemedim....
    kilide basılı tutunca camları ve aynaları kapatması ve tam tersi kilit açma tuşuna basılı tutunca camları açması....
    Acaba bu bir arızamıdır yoksa benmi birşeyi eksik yapıyorum...
     
  2. kfy

    kfy
    Administrator

    12.593
    5.263
    113
    parmağınımı ikiletiyosun:)
     
    Bunu beğendi. bora55 bunu beğendi.
  3. faw13

    faw13 SCW Üyesi

    621
    370
    63
    biraz sert bastır hocam, azıcık bile oynatsan parmağı kaybediyor bağlantıyı :)
     
  4. eskisehirli

    eskisehirli SCW Üyesi

    115
    59
    28
    Benimde başıma geliyor bazen. Bende tam olarak anlayamadım. Bazen takılıyor sanırım.
     
  5. SaLvia

    SaLvia SCW Üyesi

    275
    118
    43
    kumandanın butonları 2 kademeli falan mı acaba :D
     
  6. SaLvia

    SaLvia SCW Üyesi

    275
    118
    43
    ya kumandayı dişlerimle parçalayasım kemiresim geliyor en cok lazım oldugu zaman kapatmıyor veya açmıyor ......
    imdaaaaatttttt kurtarın beni bundan :D
     
  7. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.664
    2.361
    113
    tam tutmuyorsundur kumanda düğmesi sert olduğu için olabilir :) birde iki kez basmayı denermisin
     
  8. SaLvia

    SaLvia SCW Üyesi

    275
    118
    43
    abi neler denemedim :D bi bilsen
    mortal combat fatality bile çektim kumandaya :D
     
    Bunu beğendi. ULU bunu beğendi.
  9. DİKKAT

    DİKKAT Misafir

    Acma tusuna 3 saniye basili tutunca tum camlar aciliyo ve ayni sekil kapatma tusunca basinca aciliyor ama aynalar anahtari takinca aciliyo :D anlamis degilim onu
     
  10. Erkki

    Erkki
    V.İ.P ÜYELİK
    SCW Üyesi

    325
    574
    93
    kapama tuşuna 3-4 sn kadar basılı tutunca aynalar ve camlar kapanıyor, ama parmağınızı oynattığınızda camlar ortada kalıyor biraz parmağı kıpırdatmadan basılı tutmak lazım.
    kapı açma tuşuna bir kere bastığınızda aynalar kendiliğinden açılıyor biraz daha basılı tuttuğunuzda tüm camlar iniyor.

    syg.
     

Sayfayı Paylaş