küçük sınıf dizel araç | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

küçük sınıf dizel araç

Konu, 'Karşılaştırmalar' kısmında berko tarafından paylaşıldı.

  1. berko

    berko
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    119
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    Arkadaşlar babama küçük sıfır dizel bi araba alcaz. Kendisi yerli olsun falan diyodu cliolara baktık grand tour yani sw olanı hoşuna gitti.extreme donanımlı olanı yani orta paket 1.5 dci 75 hp olanına 37.750 fiyat verdiler. Baabmın yanına 2 günlük geldiğim için gezemedik diğer markaları. sizce o fiyat civarına alınabilecek en iyi araç hangisdiir. çok fazla yukarı çıkmak istemiyoruz, max hatta 37 civarına siz olsanız ne alırsınız. Aday araçlar fiesta, clio grand tour, corsa, polo, ibiza sportourer... yalnız ibizanın liste fiyatbaya yüksek. Polo ve fiestada zır boş araçlar o fiyata. Aklıma gelmeyen başka önerileride değerlendirebiliriz.
     
  2. kral_mzk

    kral_mzk
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.724
    Beğenileri:
    142
    Ödül Puanları:
    63
    ben bu aralar yeni c3 lerı sevmeye basladım..
     
  3. kurtbil

    kurtbil
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    7.712
    Beğenileri:
    652
    Ödül Puanları:
    113
    o paraya sıfır polo ne yazıkki yok.38 küsüre en boşunu almak da açıkcası pek mantıklı değil.Alıp içini doldurursan bir şeye benzer.arkadaşım 1.5 dci dan gayet memnun yakıt konusunda.Araba 170 e geldimi bir km daha ileri gitmiyordu ama ekonomisi güzeldi :)
     
  4. berko

    berko
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    119
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    Peugeot citroen ikilisini düşünmüyoruz, önceden peugeot sahibi olmamız nedenıyle :) clio ağır basıyo şimdilik, çevremizde memnun olanlar çok cliodan...
     
  5. GÖKHAN ŞİMŞEK

    GÖKHAN ŞİMŞEK
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.328
    Beğenileri:
    225
    Ödül Puanları:
    63
    kardeşim bence ibiza mükemmel.....hiç düşünme clio falan kütük gibi....ibiza kesinlikle çok güzel...sportourer tam baba arabası...ama gerekiyorsa hb olanını alın daha ekonomik olur....ya ibiza ya polo.....yahu arkadaşlar polonun boşu bile reno dan fuldur...reno enjektör arızaları ile meşurdur...canı yanmayan yok gibi...
     
  6. mrtcntkn

    mrtcntkn
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.653
    Beğenileri:
    324
    Ödül Puanları:
    83
    yeni Kia Rio..bi araç bu kadar değişir diyorum..resmen C sınıfına yaklaşmış
     
  7. yellowdriver

    yellowdriver
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    113
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    28
    renault 1.5 dci motorla en az yakan araçlar sıralamasında en üstlerde ancak motor ömrü uzun değil (200000 km civarı). vw gurubunun motorları dayanıklılık olarak çok iyiler ama eski (commonrail olmayan) motorlar çok sesli çalışıyor. kia dünyanın 3. motor devi ve dizel motorda bayağı tecrübeliler. bence kia da büyük değişim var, onu da bir inceleyin. fiyatlar yakınsa seat çok mantıklı ama tabiki tercih size kalmış. bu arada benim tanıdığım tüm ustalar dizel opellere yanaşma der ve dizel corsa yı ayriyeten düşünmeyin derim. fordun motorları çok iyi ve bir abim (2 sene önce 35000 TL ye aldığı) full donanım yeni fiestaya biniyor. dizayn çok iyi, malzeme kailetesi de fena değil ama araç çok sert, kasisli yollarda konforu zayıf.
     

Sayfayı Paylaş