Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

klimatronik sorun...

Konu, 'Leon 1P (2006-2009)' kısmında crabb tarafından paylaşıldı.

  1. crabb

    crabb SCW Üyesi

    39
    0
    6
    arkadaşlar... klimanın sol alt köşesinde bulanan sembol kayboldu...bir türlü ekrana getiremiyorum fikri olan varsa sevinirim...
     
  2. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.662
    2.361
    113
    hangi sembol :S
     
  3. crabb

    crabb SCW Üyesi

    39
    0
    6
    soğutma sistemi...
     
  4. Gilgamesh

    Gilgamesh SCW Üyesi

    3.579
    8
    38
    Bir resim alabilirsek sanırım daha iyi olacak Engin
     
  5. crabb

    crabb SCW Üyesi

    39
    0
    6
    tuşa bası tuttuğum zaman çıkıyo çekiyorum gidiyor sol alttaki sembol..
     

    Ekli Dosyalar:

  6. akin

    akin SCW Üyesi

    1.868
    91
    48
    bu model kullanmadım ama buzlanma uyarısı olabilir mi??
     
  7. crabb

    crabb SCW Üyesi

    39
    0
    6
    yok akın sorun auto ya aldığım zaman bu sembol beliriyordu hemen,şimdi yok kayboldu merak ediyorum bi arıza mıdır acaba :???
     
  8. Gilgamesh

    Gilgamesh SCW Üyesi

    3.579
    8
    38
    Yok arıza değil hava ısısı 5 derecenin altına düştüğünde klimayı devreye sokamazsın ve sana sesli uyarıda bulunur
     
  9. crabb

    crabb SCW Üyesi

    39
    0
    6
    mantıklı sağolasın abi..sesli uyarı falan vermedi yanlız onda dolayı ayıkamadım heralde..
     

Sayfayı Paylaş